X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jak umiejętnie łączyć klasykę i innowacje w marketingu? Już niebawem VI edycja Marketing Progress

Jak nie zapomnieć o podstawach i najważniejszych, starych i sprawdzonych zasadach oraz praktykach, stale podążając za trendami? Odpowiedzi na te i inne pytania szukać będą eksperci i uczestnicy 6. edycji konferencji Marketing Progress.

Jak umiejętnie łączyć klasykę i innowacje w marketingu? Już niebawem VI edycja Marketing Progressźródło: facebook.com/pg/MarketingProgress

reklama


18-19 października we Wrocławiu w Nowych Horyzontach odbędzie się konferencja ekspercka Marketing Progress, organizowana przez agencję kreatywną MIND. Jej organizatorzy zauważyli potrzebę aktualizacji wiedzy na temat pozornie prostych i wszystkim znanych narzędzi marketingowych.

Kiedy marketerzy zajęci byli nowymi trendami i technologiami, podstawowe narzędzia i sposób ich wykorzystania ewoluował, dając zdecydowanie więcej możliwości. Dlatego tematem tegorocznej konferencji jest Back to the basics, a zaproszeni eksperci zwrócą uwagę uczestników na nowe i skuteczne metody wykorzystania podstawowych instrumentów marketingowych.

Powrót do korzeni

Konferencja Ekspercka Marketing Progress to przestrzeń wymiany doświadczeń i wiedzy, zarówno pomiędzy uczestnikami, jak i prelegentami, którzy także aktywnie uczestniczą w konferencji. Za nami już 5 edycji wydarzenia, a tematem tegoroczna ma być powrotem do podstaw.

Współczesny marketer w swojej pracy powinien umiejętnie łączyć klasykę i innowacje. Oprócz rozwijania marketingowych umiejętności, interesować się historią i filozofią marketingu, nieustannie śledzić trendy i znać ich wartość. Tylko odpowiednio ugruntowana wiedza i kompletne, spójne działania gwarantują zbudowanie innowacyjnego i przede wszystkim wartościowego biznesu, który znacząco wyróżni się na tle konkurencji.

źródło: facebook.com/pg/MarketingProgress

źródło: facebook.com/pg/MarketingProgress

Kto wystąpi podczas wydarzenia?

Jak co roku konferencję otworzy prezentacja raportu z badań, przeprowadzonych przez IR Center na temat polskich prosumentów. Na scenie Nowych Horyzontów wystąpi wielu znakomitych ekspertów ze swoich dziedzin.

Dariusz Zatorski zastanowi się czy w pogoni za innowacyjnością pamiętamy o tym, co w komunikacji jest najważniejsze i czy próbując ujarzmić nowe media nie padamy bezwiednie ich ofiarą.

Na temat społecznej odpowiedzialności biznesu w kontrze do marketingu opowie Magdalena Żelech z Grupy Arche, Wojtek Walczak z Melting Pot zwróci naszą uwagę jak powinno zmienić się strategiczne myślenie o konsumencie i konkurencji, a Jarek Boliński z Propellera przedstawi złote zasady w produkcji reklamowej.

Oczywiście na konferencji nie może zabraknąć Jacka Kotarbińskiego, który w tym roku skupi się na trzech siłach napędzających wzrost: autentyczności, innowacji i zmianie.

Więcej informacji na temat październikowej konferencji na stronie internetowej wydarzenia.

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail