X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jak umiejętnie łączyć klasykę i innowacje w marketingu? Już niebawem VI edycja Marketing Progress

Jak nie zapomnieć o podstawach i najważniejszych, starych i sprawdzonych zasadach oraz praktykach, stale podążając za trendami? Odpowiedzi na te i inne pytania szukać będą eksperci i uczestnicy 6. edycji konferencji Marketing Progress.

Jak umiejętnie łączyć klasykę i innowacje w marketingu? Już niebawem VI edycja Marketing Progressźródło: facebook.com/pg/MarketingProgress

18-19 października we Wrocławiu w Nowych Horyzontach odbędzie się konferencja ekspercka Marketing Progress, organizowana przez agencję kreatywną MIND. Jej organizatorzy zauważyli potrzebę aktualizacji wiedzy na temat pozornie prostych i wszystkim znanych narzędzi marketingowych.

Kiedy marketerzy zajęci byli nowymi trendami i technologiami, podstawowe narzędzia i sposób ich wykorzystania ewoluował, dając zdecydowanie więcej możliwości. Dlatego tematem tegorocznej konferencji jest Back to the basics, a zaproszeni eksperci zwrócą uwagę uczestników na nowe i skuteczne metody wykorzystania podstawowych instrumentów marketingowych.

Powrót do korzeni

Konferencja Ekspercka Marketing Progress to przestrzeń wymiany doświadczeń i wiedzy, zarówno pomiędzy uczestnikami, jak i prelegentami, którzy także aktywnie uczestniczą w konferencji. Za nami już 5 edycji wydarzenia, a tematem tegoroczna ma być powrotem do podstaw.

Współczesny marketer w swojej pracy powinien umiejętnie łączyć klasykę i innowacje. Oprócz rozwijania marketingowych umiejętności, interesować się historią i filozofią marketingu, nieustannie śledzić trendy i znać ich wartość. Tylko odpowiednio ugruntowana wiedza i kompletne, spójne działania gwarantują zbudowanie innowacyjnego i przede wszystkim wartościowego biznesu, który znacząco wyróżni się na tle konkurencji.

źródło: facebook.com/pg/MarketingProgress

źródło: facebook.com/pg/MarketingProgress

Kto wystąpi podczas wydarzenia?

Jak co roku konferencję otworzy prezentacja raportu z badań, przeprowadzonych przez IR Center na temat polskich prosumentów. Na scenie Nowych Horyzontów wystąpi wielu znakomitych ekspertów ze swoich dziedzin.

Dariusz Zatorski zastanowi się czy w pogoni za innowacyjnością pamiętamy o tym, co w komunikacji jest najważniejsze i czy próbując ujarzmić nowe media nie padamy bezwiednie ich ofiarą.

Na temat społecznej odpowiedzialności biznesu w kontrze do marketingu opowie Magdalena Żelech z Grupy Arche, Wojtek Walczak z Melting Pot zwróci naszą uwagę jak powinno zmienić się strategiczne myślenie o konsumencie i konkurencji, a Jarek Boliński z Propellera przedstawi złote zasady w produkcji reklamowej.

Oczywiście na konferencji nie może zabraknąć Jacka Kotarbińskiego, który w tym roku skupi się na trzech siłach napędzających wzrost: autentyczności, innowacji i zmianie.

Więcej informacji na temat październikowej konferencji na stronie internetowej wydarzenia.

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail