reklama
18-19 października we Wrocławiu w Nowych Horyzontach odbędzie się konferencja ekspercka Marketing Progress, organizowana przez agencję kreatywną MIND. Jej organizatorzy zauważyli potrzebę aktualizacji wiedzy na temat pozornie prostych i wszystkim znanych narzędzi marketingowych.
Kiedy marketerzy zajęci byli nowymi trendami i technologiami, podstawowe narzędzia i sposób ich wykorzystania ewoluował, dając zdecydowanie więcej możliwości. Dlatego tematem tegorocznej konferencji jest „Back to the basics”, a zaproszeni eksperci zwrócą uwagę uczestników na nowe i skuteczne metody wykorzystania podstawowych instrumentów marketingowych.
Powrót do korzeni
Konferencja Ekspercka Marketing Progress to przestrzeń wymiany doświadczeń i wiedzy, zarówno pomiędzy uczestnikami, jak i prelegentami, którzy także aktywnie uczestniczą w konferencji. Za nami już 5 edycji wydarzenia, a tematem tegoroczna ma być powrotem do podstaw.
Współczesny marketer w swojej pracy powinien umiejętnie łączyć klasykę i innowacje. Oprócz rozwijania marketingowych umiejętności, interesować się historią i filozofią marketingu, nieustannie śledzić trendy i znać ich wartość. Tylko odpowiednio ugruntowana wiedza i kompletne, spójne działania gwarantują zbudowanie innowacyjnego i przede wszystkim wartościowego biznesu, który znacząco wyróżni się na tle konkurencji.
Kto wystąpi podczas wydarzenia?
Jak co roku konferencję otworzy prezentacja raportu z badań, przeprowadzonych przez IR Center na temat polskich prosumentów. Na scenie Nowych Horyzontów wystąpi wielu znakomitych ekspertów ze swoich dziedzin.
Dariusz Zatorski zastanowi się czy w pogoni za innowacyjnością pamiętamy o tym, co w komunikacji jest najważniejsze i czy próbując ujarzmić nowe media nie padamy bezwiednie ich ofiarą.
Na temat społecznej odpowiedzialności biznesu w kontrze do marketingu opowie Magdalena Żelech z Grupy Arche, Wojtek Walczak z Melting Pot zwróci naszą uwagę jak powinno zmienić się strategiczne myślenie o konsumencie i konkurencji, a Jarek Boliński z Propellera przedstawi złote zasady w produkcji reklamowej.
Oczywiście na konferencji nie może zabraknąć Jacka Kotarbińskiego, który w tym roku skupi się na trzech siłach napędzających wzrost: autentyczności, innowacji i zmianie.
Więcej informacji na temat październikowej konferencji na stronie internetowej wydarzenia.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.