X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Powraca jedna z najbardziej wyczekiwanych i uroczych reklam świątecznych

Pluszaki z Heathrow powracają! Londyńskie lotnisko udostępniło wideo z misiami, które podbiły serca internautów w poprzednich latach. Gdzie tym razem podróżują pluszowi bohaterowie?

Powraca jedna z najbardziej wyczekiwanych i uroczych reklam świątecznychfot.YouTube

Choć mamy dopiero pierwszą połowę listopada, na sklepowych półkach zaczynają pojawiać się już świąteczne ozdoby i słodkości, a w sieci ruszają świąteczne kampanie. Boże Narodzenie to szczególny czas, który w swojej komunikacji doceniają marki. Co roku pojawiają się materiały, które wzruszają, bawią i sprawiają, że z utęsknieniem czekamy na koniec grudnia. Do jednych z najbardziej wyczekiwanych, tuż po Coca-Coli, Johnie Lewisie czy w ostatnich latach Allegro, należy wideo Heathrow Airport, którego bohaterami od dwóch lat są… misie.

Rodzina pluszaków

#HeathrowBears powracają. Dotąd para pluszaków z Wielkiej Brytanii, Doris i Edward Bair, zagrała już w dwóch reklamach telewizyjnych. W tym roku nie było inaczej i od wczoraj w sieci ponownie możemy zobaczyć wideo „The Heathrow Bears Return”, a w nim uroczy duet staruszków wypoczywający na Florydzie

Na widok zobaczonych podczas rozmowy wideo kominka, choinki z prezentami i członków rodziny przekonują się jednak, że Święta nawet na najlepszych wakacjach, pomimo ozdób to nie to samo, co czas spędzony z bliskimi. 

Państwo Bair wracają więc do domu, aby spędzić tradycyjnie brytyjskie Święta. Lądują na Heathrow, gdzie 50 lat wcześniej po raz pierwszy się spotkali.

Kontynuacja historii Państwa Bair

Wideo jest kontynuacją reklam z dwóch poprzednich lat. Pierwsze wideo z 2016 roku Edwardem i Doris odtworzono na YouTube blisko 5,6 miliona razy. Z kolei materiał udostępniony wczoraj obejrzano w serwisie ponad 806 tysięcy razy. W najnowszym spocie wykorzystano utwór Paul Younga „Every Time You Go Away „, który został wydany po raz pierwszy ponad trzydzieści lat temu. Wideo kończy się hasłem „Making it home. Making it Christmas”. Przy jego tworzeniu ponownie podjęto współpracę z DOM & NIC poprzez Outsider Productions. Za animację odpowiada The Mill, a kreacja była zaś prowadzona przez agencję reklamową Havas London.

Poniżej zamieszczamy wideo z poprzednich lat z pluszowym małżeństwem w roli głównej.

Czy i w tym roku reklama stanie się jedną z lepszych świątecznych kreacji? Pozostaje nam obserwować, co zaprezentują inne marki.


Szkolenia z content marketingu: Content marketing w B2B 27.11.2018 w Warszawie

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail