![Sieć hoteli Ibis uruchamia dla gości usługę “opiekunów social media” Sieć hoteli Ibis uruchamia dla gości usługę “opiekunów social media”](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F11%2FIbis-social-media-sitter.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
Sieć hoteli Ibis opublikowała niedawno wideo promujące nową usługę. Goście zakwaterowani w 17 obiektach znajdujących się w Zurychu i Genewie mogą powierzyć opiekę nad swoimi profilami w social media pracownikom hotelu. W ten sposób marka chce, aby osoby przebywające na wakacjach mogły w pełni odpocząć zamiast skupiać swoją uwagę na aktywności w social media i uchwyceniu przeżywanych chwil na zdjęciach na Instagramie.
Relax We Post
Usługa Relax We Post, stworzona przez Jung von Matt/Limmat z Zurychu, zachęca gości odwiedzających obiekty Ibis do przekazania swoich profili na Instagramie do dedykowanych pracowników hoteli na czas ich pobytu. Sieć nawiązała współpracę z ponad 10 znanymi osobami, w tym Anną Maradan, Cristiną Gheiceanu, Pascalem Erb i Elay Leuthold, którzy będą publikować zdjęcia, przesyłać historie na Instagramie, a nawet odpowiadać na komentarze w imieniu turystów zainteresowanych takim rozwiązaniem.
Zarządzanie instagramowych profilem
Przebywający w hotelach Ibis we wskazanych lokalizacjach będą mogli skorzystać z usługi bezpłatnie, w weekendy między 3 listopada a 2 grudnia 2018 roku. Wtedy to, po przekazaniu danych do logowania i opisu czynności, jakie mają zostać wykonane w trakcie czasowego przejęciu profilu, opiekunowie zadbają o profil gościa informując o tym za pomocą hashtagu #postedbysocialmediasitter. Gwarantuje to, że obserwatorzy danego użytkownika nie będą wprowadzani w błąd co do tożsamości osoby, która obecnie zarządza kontem.
Opiekunowie mogą opublikować po trzy zdjęcia i trzy Stories dziennie, czyli w trakcie weekendu sześć postów oraz sześć relacji. W regulaminie akcji zakazane jest publikowanie treści łamiących prawo (obraźliwych, rasistowskich itd.), naruszających prawa autorskie lub zawierających wyraźną reklamę.
![fot.YouTube](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2018/11/ibis-hotel-social-media.png)
fot.YouTube
Rezerwacji usługi można dokonywać za pośrednictwem dedykowanej strony kampanii, gdzie można również dowiedzieć się więcej o opiekunach social media. Ceny za nocleg ze śniadaniem w hotelach zaczynają się od 90 franków szwajcarskich.
Ukłon w stronę gości hoteli
Relax We Post to kolejny przykład tego, w jaki sposób marka reaguje na zmieniające się nastawienie konsumentów i dla dobra gości hoteli, podążą za aktualnymi trendami. Jak deklaruje na dedykowanej stronie sieć hoteli należąca do AccorHotels, przedsięwzięcie nie jest w żaden sposób powiązane z Instagramem ani sponsorowane przez niego. Usługę “opiekunów mediów społecznościowych” uruchomiono w szwajcarskich oddziałach hotelu.