X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Dzięki tej aplikacji sprawdzisz, jakie kolory dominują na Twoim Instagramie

Zastanawiasz się, w jakiej kolorystyce utrzymany jest Twój profil na Instagramie? Dzięki aplikacji Year of Colour sprawdzisz, jakie kolory dominują w Twoich postach.

Dzięki tej aplikacji sprawdzisz, jakie kolory dominują na Twoim Instagramieźródło: yearofcolour.com

reklama


Profil na Instagramie stał się miejscem, w którym publikujemy nie tylko wybrane wycinki z naszego życia, ale i zdjęcia, które wizualnie tworzą spójną całość i są przyjemne dla oka. Pod koniec 2018 roku internet zalały grafiki #bestnine, z najpopularniejszymi w aplikacji. Jeżeli jesteście ciekawi, w jakiej konwencji kolorystycznej utrzymane są Wasze profile, Stef Lewandowski stworzył aplikację, która pozwala sprawdzenie tego.

#YearofColour

Year of Colour to aplikacja internetowa, która pozwala na stworzenie palety kolorów ze zdjęć na Instagramie. Po zalogowaniu się na instagramowym koncie możemy zobaczyć, jakie kolory są dominujące e danym okresie (zeszły rok, ostatni miesiąc, bieżący rok lub niestandardowy przedział czasowy). Aplikacja przesortuje 100 najpopularniejsze zdjęcia i zwizualizuje dane. Konieczne jest jednak, aby profil był publiczny.

Jak czytamy na WeRSM, każdy obraz jest zredukowany do niewielkiej liczby kolorów (od sześciu do dziewięciu), a następnie są one umieszczane we wzorze punktowym. Kropki mają różne rozmiary w zależności od tego, ile każdego koloru pojawia się na obrazach i na ile jest on popularny. Jeśli więc Twój najpopularniejszy post zawiera dużo pomarańczowego, aplikacja zaprezentuje dużą pomarańczową kropkę.

źródło: yearofcolour.com

Modyfikowanie i druk wizualizacji

Za pomocą suwaka zmieniać ich kolejność na różne sposoby. Możemy uszeregować je w kolejności chronologicznej (najwcześniejsze posty będą w środku, a późniejsze bliżej krawędzi). Aplikacja Year of Colour pozwala także na odtworzenie animowanej sekwencji kolorów. Istnieje także możliwość zamówienia powstałej wizualizacji w formie plakatu A3 lub plików do samodzielnego wydruku.

źródło: instagram.com/yearofcolour

Przez pryzmat kolorów możemy według autora projektu powiedzieć więcej o profilu i jego posiadaczu. Wedle informacji udostępnionych na profilu aplikacji na Instagramie, dotąd skorzystało z niej już 500 tysięcy osób. Fani tego rozwiązania mogą opublikować zdjęcie oznaczając je hashtagiem #yearofcolor.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail