reklama
Mastercard już po raz szósty z rzędu wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Ruszyły już eSkarbonki, za pośrednictwem których wolontariusze kwestują nie tylko na ulicach, ale i w internecie. W najbliższą niedzielę Mastercard kolejny raz zorganizuje akcję na Twitterze, w ramach której przekaże Fundacji datki za tweety użytkowników z hashtagiem #MastercardGrazWOSP.
Twój tweet może wesprzeć Fundację
W tym roku, już po raz szósty z rzędu, będzie można przekazać darowiznę na rzecz Orkiestry za pomocą Twittera, dzięki akcji „Mastercard gra z WOŚP”. Każdego roku cieszy się ona ogromną popularnością wśród twitterowiczów. Za pierwszy tweet lub retweet opublikowany przez danego użytkownika Twittera 13 stycznia 2019 r. (od godz. 00:00 do 23:59) z hashtagiem #MastercardGrazWOSP, firma przekaże 5 zł na konto Fundacji.
Zeszłoroczny sukces akcji
W trakcie zeszłorocznego Finału użytkownicy opublikowali 32 851 unikalnych postów, pobijając wcześniejszy wynik o prawie 2 tysiące. Hashtag przez większość dnia był najpopularniejszy na polskim Twitterze, a także pojawił się wśród trendów światowych. W efekcie wyjątkowej mobilizacji twitterowiczów, ostateczna kwota zebrana rok temu wyniosła 164 255 zł, czyli o prawie 10 000 zł więcej niż poprzednio. Łącznie, od początku akcji, czyli od 2014 roku, dzięki akcji „Mastercard gra z WOŚP” udało się zebrać dla Orkiestry ponad 800 000 zł.
Nowoczesne metody wsparcia
Orkiestrę można wesprzeć również na inne sposoby, które nie wymagają nawet wychodzenia z domu, m.in. za pomocą eSkarbonek, czyli „wirtualnych puszek” wolontariuszy. Są one już aktywne i będzie można z nich korzystać do końca najbliższej niedzieli. Warto zatem rozejrzeć się w mediach społecznościowych i sprawdzić, czy ktoś ze znajomych wolontariuszy WOŚP udostępnił w internecie swój indywidualny link, za pomocą którego można wpłacać darowizny online. Donacje można także przekazać za pomocą głównej eSkarbonki. Każdy datek pojawi się na stronie eSkarbonki w postaci serduszka, które można podpisać swoim imieniem lub pozostawić anonimowe.
„Ogromnie cieszy nas fakt, że co roku rośnie zainteresowanie nowoczesnymi narzędziami wspierania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – dzięki nim więcej osób w łatwy sposób może zaangażować się w zbiórkę, a to ostatecznie może owocować większą kwotą zebraną na wsparcie szlachetnego celu. Teraz wystarczy dosłownie kilkanaście sekund, by dorzucić „cegiełkę” od siebie. Dlatego zachęcamy wszystkich gorąco do tego małego gestu, który potrafi zdziałać wiele dobrego. Wspólnie walczymy o to, co bezcenne, czyli o jak największą pomoc dla maluchów, którym sprzęt zakupiony z tej zbiorki może uratować życie” – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe.
Źródło: informacja prasowa