reklama
W dniach 10-11 kwietnia odbędzie się kolejna, siódma edycja konferencji M@il My Day, której organizatorem jest firma FreshMail. To wydarzenie branżowe łączące liczne inspirujące prelekcje oraz case study z praktycznymi warsztatami.
Podczas konferencji wystąpią m.in: Paweł Sala (FreshMail), Michał Sadowski (Brand24), Artur Jabłoński (Digitalk), Andrzej Ogonowski (SMS API), Karol Dziedzic (karoldziedzic.pl) czy Błażej Abel (Landingi). Będzie ich można wysłuchać w warszawskim Multikinie, w Złotych Tarasach.
Drugiego dnia M@il My Day przeniesie się do Centrum konferencyjnego Adgar, gdzie zaplanowanych jest 15 warsztatów, prowadzonych przez ekspertów i praktyków marketingowych.
Co wyróżnia M@i My Day spośród innych konferencji?
To wyjątkowe wydarzenie jest skoncentrowane na jednym kanale, jakim jest email marketing. Branża marketingowa obfituje w szereg konferencji, których tematyka jest niezwykle obszerna, co siłą rzeczy powoduje, że większość tematów traktowana jest powierzchownie. M@il My Day daje kompleksową wiedzę z jednego kanału, to właściwe miejsce dla tych, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z email marketingiem jak i tych, którzy chcą poznać najnowsze trendy. Dodatkowo, przedłużeniem wystąpień prelegentów z pierwszego dnia są warsztaty, podczas których uczestnicy mają możliwość poznania zagadnień w praktyce. W sumie na uczestników czeka aż 350 minut prelekcji i 240 minut warsztatów – skondensowana dawka wiedzy w 2 dni.
Co czeka na uczestników pierwszego dnia konferencji?
Pierwszego dnia konferencja odbędzie się w warszawskim Multikinie, w Złotych Tarasach. Przez cały dzień ponad pół tysiąca uczestników będzie mieć możliwość wysłuchania 15 ekspertów – to solidna porcja wiedzy z różnych dziedzin marketingu z emailem w tle.
Po co na konferencji warsztaty?
Prelekcje pierwszego dnia dają uczestnikom inspiracje, jak lepiej i efektywniej prowadzić swój email marketing oraz inne działania marketingowe i jak integrować te wszystkie kanały. Drugiego dnia uczestnicy poznają dokładniej konkretne obszary marketingowe, tak, aby każdy z nich mógł dostać solidną dawkę praktycznej wiedzy, jak wprowadzić je w swojej firmie. Podczas warsztatów prowadzący dają możliwość przećwiczenia nabytej wiedzy w praktyce oraz zadawania pytań, czyli te elementy, o które trudno podczas konferencji w dużej sali kinowej.
Co jeszcze czeka na uczestników konferencji?
M@il My Day, oprócz niesamowitej dawki wiedzy email marketingowej, to jeszcze trzy rzeczy: catering, networking i afterparty.
Przerwy pomiędzy prelekcjami wykorzystywane są na networking i poznanie potencjalnych partnerów biznesowych. Jest to również możliwość porozmawiania z naszymi specjalistami od email marketingu.
Networking kontynuowany jest podczas afterparty, które niezmiennie od kilku lat odbywa się w barze “Zamieszanie”, na uczestników czeka open bar, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie.
Czy uczestnicy otrzymają certyfikat?
Każdy uczestnik otrzyma nie tylko certyfikat, ale i 20 punktów DIMAQ.
Czy możesz liczyć na jakiś rabat?
Napisz konferencja@mailmyday.pl, a organizatorzy przygotują odpowiednią dla Ciebie ofertę :)
Więcej informacji o konferencji: aby sprawdzić agendę, prelegentów lub kupić bilet, wystarczy odwiedzić oficjalną stronę Mail My Day.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.