X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Największa konferencja email marketingowa – VII edycja M@il My Day

Już w kwietniu odbędzie się kolejna edycja konferencji M@il My Day. Co wyróżnia ją od innych wydarzeń i kto pojawi się na jej scenie?

Największa konferencja email marketingowa – VII edycja M@il My Dayźródło: materiały prasowe

reklama

W dniach 10-11 kwietnia odbędzie się kolejna, siódma edycja konferencji M@il My Day, której organizatorem jest firma FreshMail. To wydarzenie branżowe łączące liczne inspirujące prelekcje oraz case study z praktycznymi warsztatami.

Podczas konferencji wystąpią m.in: Paweł Sala (FreshMail), Michał Sadowski (Brand24), Artur Jabłoński (Digitalk), Andrzej Ogonowski (SMS API), Karol Dziedzic (karoldziedzic.pl) czy Błażej Abel (Landingi). Będzie ich można wysłuchać w warszawskim Multikinie, w Złotych Tarasach.

Drugiego dnia M@il My Day przeniesie się do Centrum konferencyjnego Adgar, gdzie zaplanowanych jest 15 warsztatów, prowadzonych przez ekspertów i praktyków marketingowych.

Co wyróżnia M@i My Day spośród innych konferencji?

To wyjątkowe wydarzenie jest skoncentrowane na jednym kanale, jakim jest email marketing. Branża marketingowa obfituje w szereg konferencji, których tematyka jest niezwykle obszerna, co siłą rzeczy powoduje, że większość tematów traktowana jest powierzchownie. M@il My Day daje kompleksową wiedzę z jednego kanału, to właściwe miejsce dla tych, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z email marketingiem jak i tych, którzy chcą poznać najnowsze trendy. Dodatkowo, przedłużeniem wystąpień prelegentów z pierwszego dnia są warsztaty, podczas których uczestnicy mają możliwość poznania zagadnień w praktyce. W sumie na uczestników czeka aż 350 minut prelekcji i 240 minut warsztatów – skondensowana dawka wiedzy w 2 dni.

Co czeka na uczestników pierwszego dnia konferencji?

Pierwszego dnia konferencja odbędzie się w warszawskim Multikinie, w Złotych Tarasach. Przez cały dzień ponad pół tysiąca uczestników będzie mieć możliwość wysłuchania 15 ekspertów – to solidna porcja wiedzy z różnych dziedzin marketingu z emailem w tle.

źródło: materiały prasowe

Po co na konferencji warsztaty?

Prelekcje pierwszego dnia dają uczestnikom inspiracje, jak lepiej i efektywniej prowadzić swój email marketing oraz inne działania marketingowe i jak integrować te wszystkie kanały. Drugiego dnia uczestnicy poznają dokładniej konkretne obszary marketingowe, tak, aby każdy z nich mógł dostać solidną dawkę praktycznej wiedzy, jak wprowadzić je w swojej firmie. Podczas warsztatów prowadzący dają możliwość przećwiczenia nabytej wiedzy w praktyce oraz zadawania pytań, czyli te elementy, o które trudno podczas konferencji w dużej sali kinowej.

Co jeszcze czeka na uczestników konferencji?

M@il My Day, oprócz niesamowitej dawki wiedzy email marketingowej, to jeszcze trzy rzeczy: catering, networking i afterparty.

Przerwy pomiędzy prelekcjami wykorzystywane są na networking i poznanie potencjalnych partnerów biznesowych. Jest to również możliwość porozmawiania z naszymi specjalistami od email marketingu.

Networking kontynuowany jest podczas afterparty, które niezmiennie od kilku lat odbywa się w barze “Zamieszanie”, na uczestników czeka open bar, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie.

źródło: materiały prasowe

Czy uczestnicy otrzymają certyfikat?

Każdy uczestnik otrzyma nie tylko certyfikat, ale i 20 punktów DIMAQ.

Czy możesz liczyć na jakiś rabat?

Napisz konferencja@mailmyday.pl, a organizatorzy przygotują odpowiednią dla Ciebie ofertę :)

Więcej informacji o konferencji: aby sprawdzić agendę, prelegentów lub kupić bilet, wystarczy odwiedzić oficjalną stronę Mail My Day.

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail