reklama
Jedenasta edycja semKRK odbędzie się już 22 lutego 2019 r. o godz. 19.00 w krakowskim Muzeum Sztuki Japońskiej Manggha. semKRK to krakowskie spotkania tworzone dla właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e-commerce, ale również specjalistów SEM oraz agencji marketingu internetowego.
Cel spotkań
Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja. Specjaliści dzieląc się wiedzą, mogą wpłynąć na podniesienie jakości usług czy nawet budować świadomość wielu zagadnień interesujących klientów. To moment, w którym rozmawiamy o wspólnych biznesach, doświadczeniach czy teoriach.
Barcampowy charakter
Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w luźnej atmosferze. Udało się pójść o krok dalej – nadać wydarzeniu wyjątkowy barcampowy charakter, prelekcje wymieszane są z networkingiem, wymianą kontaktów i spotkaniami.
Kolejne edycje są dla firm z branży okazją do wspólnych rozmów. Uczestnicy z całej Polski odwiedzają wydarzenie, zgłaszając cały dział SEM, który potrafi liczyć po kilkanaście osób. Termin spotkania nie jest przypadkowy, piątek to czas, kiedy wszyscy uczestnicy mogą w luźnej atmosferze zrelaksować się po pracy.
Kto wystąpi podczas wydarzenia?
Na semKRK #11 wystąpią m.in.:
- Marek Tarasiuk, SEM & Analytics Manager, który opowie o dobrych praktykach SEM i analityki,
- Ewelina Podrez, prowadząca agnencję Fox Strategy, która opowie o pozycjonowaniu aplikacji mobilnego (ASO) i budowaniu jej widoczności w app store’ach,
- Jakub Macheta, który jest częścią zespołu Google’a w głównej siedzibie EMEA w Dublinie i będzie mówił o automatyzacji i wideo, czyli efekcie synergii w Google Ads,
- Łukasz Zontek, właściciel agencji SFEO, który opowie o pozyskiwaniu linków pod dane słowa w oparciu o analizę wyników Google oraz budowaniu zaplecza SEO,
- Marta Jabłońska, Google Ads Specialist i Marketing Consultant, która przedstawi SKAGI, czyli prosty sposób na poprawianie wyników kampanii Googl Ads,
- Paweł Kijko, CEO w firmie Heraldbee, który zaprezentuje hacki na temat pozycjonowania aplikacji internetowych za granicą
- Roman Rozenberger, konsultant z zakresu SEM, który pokaże, z jakimi problemami spotyka się podczas konsultacji i jak je rozwiązuje.
Więcej informacji: semkrk.pl
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.