X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Święto branży SEM w Krakowie już po raz jedenasty

Już 22 lutego odbędzie się kolejne spotkanie semKRK #11. Kto wystąpi podczas wydarzenia i jakim tematom poświęcone zostaną prezentacje?

Święto branży SEM w Krakowie już po raz jedenastyźródło: facebook.com/pg/spotkaniasemkrk

reklama


Jedenasta edycja semKRK odbędzie się już 22 lutego 2019 r. o godz. 19.00 w krakowskim Muzeum Sztuki Japońskiej Manggha. semKRK to krakowskie spotkania tworzone dla właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e-commerce, ale również specjalistów SEM oraz agencji marketingu internetowego.

Cel spotkań

Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja. Specjaliści dzieląc się wiedzą, mogą wpłynąć na podniesienie jakości usług czy nawet budować świadomość wielu zagadnień interesujących klientów. To moment, w którym rozmawiamy o wspólnych biznesach, doświadczeniach czy teoriach.

Barcampowy charakter

Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w luźnej atmosferze. Udało się pójść o krok dalej – nadać wydarzeniu wyjątkowy barcampowy charakter, prelekcje wymieszane są z networkingiem, wymianą kontaktów i spotkaniami.

Kolejne edycje są dla firm z branży okazją do wspólnych rozmów. Uczestnicy z całej Polski odwiedzają wydarzenie, zgłaszając cały dział SEM, który potrafi liczyć po kilkanaście osób. Termin spotkania nie jest przypadkowy, piątek to czas, kiedy wszyscy uczestnicy mogą w luźnej atmosferze zrelaksować się po pracy.

Łukasz Chwiszczuk podczas semKRK/ źródło: facebook.com/pg/spotkaniasemkrk

Kto wystąpi podczas wydarzenia?

Na semKRK #11 wystąpią m.in.:

  • Marek Tarasiuk, SEM & Analytics Manager, który opowie o dobrych praktykach SEM i analityki,
  • Ewelina Podrez, prowadząca agnencję Fox Strategy, która opowie o pozycjonowaniu aplikacji mobilnego (ASO) i budowaniu jej widoczności w app store’ach,
  • Jakub Macheta, który jest częścią zespołu Google’a w głównej siedzibie EMEA w Dublinie i będzie mówił o automatyzacji i wideo, czyli efekcie synergii w Google Ads,
  • Łukasz Zontek, właściciel agencji SFEO, który opowie o pozyskiwaniu linków pod dane słowa w oparciu o analizę wyników Google oraz budowaniu zaplecza SEO,
  • Marta Jabłońska, Google Ads Specialist i Marketing Consultant, która przedstawi SKAGI, czyli prosty sposób na poprawianie wyników kampanii Googl Ads,
  • Paweł Kijko, CEO w firmie Heraldbee, który zaprezentuje hacki na temat pozycjonowania aplikacji internetowych za granicą
  • Roman Rozenberger, konsultant z zakresu SEM, który pokaże, z jakimi problemami spotyka się podczas konsultacji i jak je rozwiązuje.

Więcej informacji: semkrk.pl

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail