X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Trwa głosowanie w konkursie AD wo/MAN 2018. Kto zostanie Marketerem Roku?

Od 11 do 29 marca trwa głosowanie w siódmej edycji konkursu AD wo/MAN Roku. W tym roku poznamy także Marketera Roku 2018. Kto znalazł się na liście nominowanych?

Trwa głosowanie w konkursie AD wo/MAN 2018. Kto zostanie Marketerem Roku?źródło: adman.press.pl

reklama


Ludzie reklamy wybierają w nim osoby, które zasłużyły na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w 2018 roku. Każda firma ma prawo do jednego głosu i może wskazać od jednego do trzech nominowanych w każdej kategorii (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym).

Podczas tegorocznej, siódmej edycji konkursu AD wo/MAN zostanie wręczona nowa nagroda – AD Marketer Roku 2018. Motywacją do utworzenia nowej kategorii było przeświadczenie, że często o sukcesie kampanii w równym stopniu co praca agencji reklamowej i domu mediowego, decyduje udana współpraca z odważnym i profesjonalnym marketerem pracującym po stronie klienta.

Ad Marketer Roku 2018

Tytuł AD Marketera Roku przyznawany będzie za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i wytyczanie trendów w budowaniu pozycji marki/produktu, przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych.

Wybór AD Marketera Roku 2018 odbędzie się w dwóch etapach. W pierwszym każda z uprawnionych do głosowania firm reklamowych może wskazać, również ze swoich klientów, jedną, dwie lub trzy osoby spośród marketerów, przyznając im odpowiednio liczbę punktów – 5, 3 i 1. Kandydaci do tytułu nie mogą być pracownikami agencji reklamowej, domu mediowego, firmy produkcyjnej, postprodukcyjnej lub studia dźwiękowego.

W etapie drugim, po podliczeniu nominacji, ostatecznego wyboru zwycięzcy dokona jury w tajnym głosowaniu. Jego członkami będą przedstawiciele podmiotów uprawnionych do głosowania, dziennikarze magazynu „Press”, przedstawiciel Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz inne osoby wskazane przez organizatora.

Szczegóły i regulamin nagrody AD Marketer na http://adman.press.pl/

Tak jak w ubiegłym roku, tytuł AD wo/MAN Roku przyznany zostanie przedstawicielowi agencji reklamowej i domu mediowego.

Kto znalazł się na liście nominowanych?

Nominowani z agencji reklamowych:

1. Patrycja Bruź-Soniewicka, chief operating officer BNG
2. Igor Kaleński, prezes grupy BBDO w Polsce oraz global e-commerce lead w Molecular BBDO
3. Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine
4. Dorota Mazur, CEO Havas Creative Group
5. Anna Pańczyk, CEO Grey Group i Grey London

źródło: adman.press.pl

Nominowani z domów mediowych:

1. Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce
2. Anna Jarosz-Badziak, dyrektor zarządzająca Vizeum Polska,
3. Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe Polska
4. Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, CEO Arena Media
5. Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media, managing director Value Media

źródło: adman.press.pl

Laureatów siódmej edycji konkursu AD wo/MAN Roku 2018 poznamy podczas kwietniowej gali w Warszawie.

Organizatorem konkursu jest magazyn “Press”. O nagrodzie AD Marketer Roku 2018 mówi Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR:

Formularz do głosowania: http://adman.press.pl/glosowanie

SOCIALPRESS jest patronem medialnym konkursu.

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail