
reklama
Ludzie reklamy wybierają w nim osoby, które zasłużyły na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w 2018 roku. Każda firma ma prawo do jednego głosu i może wskazać od jednego do trzech nominowanych w każdej kategorii (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym).
Podczas tegorocznej, siódmej edycji konkursu AD wo/MAN zostanie wręczona nowa nagroda – AD Marketer Roku 2018. Motywacją do utworzenia nowej kategorii było przeświadczenie, że często o sukcesie kampanii w równym stopniu co praca agencji reklamowej i domu mediowego, decyduje udana współpraca z odważnym i profesjonalnym marketerem pracującym po stronie klienta.
Ad Marketer Roku 2018
Tytuł AD Marketera Roku przyznawany będzie za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i wytyczanie trendów w budowaniu pozycji marki/produktu, przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych.
Wybór AD Marketera Roku 2018 odbędzie się w dwóch etapach. W pierwszym każda z uprawnionych do głosowania firm reklamowych może wskazać, również ze swoich klientów, jedną, dwie lub trzy osoby spośród marketerów, przyznając im odpowiednio liczbę punktów – 5, 3 i 1. Kandydaci do tytułu nie mogą być pracownikami agencji reklamowej, domu mediowego, firmy produkcyjnej, postprodukcyjnej lub studia dźwiękowego.
W etapie drugim, po podliczeniu nominacji, ostatecznego wyboru zwycięzcy dokona jury w tajnym głosowaniu. Jego członkami będą przedstawiciele podmiotów uprawnionych do głosowania, dziennikarze magazynu „Press”, przedstawiciel Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz inne osoby wskazane przez organizatora.
Szczegóły i regulamin nagrody AD Marketer na http://adman.press.pl/
Tak jak w ubiegłym roku, tytuł AD wo/MAN Roku przyznany zostanie przedstawicielowi agencji reklamowej i domu mediowego.
Kto znalazł się na liście nominowanych?
Nominowani z agencji reklamowych:
1. Patrycja Bruź-Soniewicka, chief operating officer BNG
2. Igor Kaleń
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy

Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny
Ten przewodnik to kompendium wiedzy o tym, jak rozwijać kompetencje, które już dziś zmieniają oblicze armii. Dzięki lekturze ebooka zyskasz wskazówki do świadomego rozwoju umiejętności, które mogą zaprocentować zarówno w mundurze, jak i poza nim.
Kup ebookski, prezes grupy BBDO w Polsce oraz global e-commerce lead w Molecular BBDO
3. Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine
4. Dorota Mazur, CEO Havas Creative Group
5. Anna Pańczyk, CEO Grey Group i Grey London

źródło: adman.press.pl
Nominowani z domów mediowych:
1. Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce
2. Anna Jarosz-Badziak, dyrektor zarządzająca Vizeum Polska,
3. Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe Polska
4. Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, CEO Arena Media
5. Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media, managing director Value Media

źródło: adman.press.pl
Laureatów siódmej edycji konkursu AD wo/MAN Roku 2018 poznamy podczas kwietniowej gali w Warszawie.
Organizatorem konkursu jest magazyn “Press”. O nagrodzie AD Marketer Roku 2018 mówi Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR:
Formularz do głosowania: http://adman.press.pl/glosowanie
SOCIALPRESS jest patronem medialnym konkursu.
Reklama