reklama
Reakcja “Lubie to” w social media nie zawsze jest wystarczającą informacją i odpowiednią reakcją. Trzy lata temu Facebook wprowadził u siebie nowe reakcje. Dzięki nim użytkownicy zyskali jeszcze więcej sposobów na wyrażanie emocji i wchodzenia w interakcję.
Poza standardowym “Lubię to” pojawiło się bowiem “Super”, “Ha Ha”, “Wow”, “Przykro mi” i “Wrr”. Teraz podoba możliwość pojawi się także na LinkedIn. Pierwsze testy rozwiązania przeprowadzano pod koniec ubiegłego roku. Wkrótce użytkownicy na stałe będą mogli skorzystać z pięciu nowych reakcji.
Reakcje na LinkedIn
Korzystający z LinkedIna będą mogli zareagować na udostępniane treści nie tylko za pomocą polecania, ale i reakcji Celebrate, Love, Insightful i Curious.
Biorąc pod uwagę, że LinkedIn stał się platformą, na której rozmowy obejmują szeroki zakres tematów – od odkrywania wiadomości branżowych, zdobywania nowych umiejętności, po świętowanie sukcesów w karierze, nowe reakcje mogą udoskonalić doświadczenia użytkowników.
Oczekiwania użytkowników
W oficjalnej informacji twórcy serwisu wyjaśnili, że coraz cześciej słyszeli głosy, aby pojawiło się więcej możliwości odpowiadania na treści na LinkedIn. Jednocześnie osoby udostępniające aktualizacje chcą także mieć więcej sposobów, aby poczuć się słyszanym i zrozumieć, dlaczego ktoś polubił to, co napisaliśmy.
Warto zauważyć jednak. że LinkedIn powstrzymał się od dodawania jakichkolwiek negatywnych reakcji. Tam, gdzie w przypadku serwisu Zuckerberga pojawia się gniew i smutek, LinkedIn zdecydował się utrzymać pozytywne emocje.
Jak skorzystać z reakcji?
Aby zareagować z urządzenia mobilnego, należy dotknąć i przytrzymać ikonę z kciukiem. Jeśli korzystamy z komputera stacjonarnego, wystarczy przesunąć kursor po ikonie z kciukiem i w taki sposób wybrać swoją reakcję do publikacji.
Dostępność funkcji
Reakcje LinkedIn są udostępniane od wczoraj i będą dostępne dla wszystkich członków na całym świecie w nadchodzących miesiącach, zarówno w aplikacji mobilnej LinkedIn (iOS i Android), jak i w wersji desktopowej.