X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Spotify rozważa wprowadzenie własnych Stories

Wygląda na to, że Spotify planuje wdrożenie nowej funkcji, rodem z Instagrama i Snapchata. Do czego dokładniej służyłoby Storyline?

Spotify rozważa wprowadzenie własnych Storiesźródło: shutterstock.com

reklama

Jak podaje TechCrunch, Spotify testuje własną wersję Stories. Format udostępniania treści, znany doskonale ze Snapchata i Instagrama, w przypadku aplikacji do streamingu muzyki miałby nazywać się Storyline.

Storyline

Format Stories podbił serca milionów użytkowników i zmienił sposób komunikacji w social media. Wydaje się także, że znikające relacje dały użytkownikom więcej swobody w stosunku do udostępnianych treści, które wkrótce i tak znikną.

W przypadku Spotify wprowadzenie nowej opcji miałoby umożliwić artystom dzielenia się spostrzeżeniami, inspiracjami oraz szczegółami dotyczącymi powstawania utworów muzycznych. Byłoby to więc zbliżone do obecnie dostępnej funkcji Behind the Lyrics, jednak zamiast pojawiających się kart byłoby to wyświetlane niczym relacja. Pozwoliłoby to więc użytkownikom Spotify na przeglądanie materiałów w swoim tempie i dało wgląd to tego, ile jeszcze zostanie ich wyświetlone.

Kontrolowanie dodatkowych informacji

Istotną różnicą pomiędzy wspomnianym Behind the Lyrics oraz Storyline byłoby to, że w przypadku pierwszej z funkcji wyświetlane informacje dodatkowe pochodzą z bazy Genius, a testowane rozwiązanie pozwalałoby samym artystom na kontrolowanie, jakie treści widoczne są podczas odtwarzania piosenek.

źródło: techcrunch.com

Test nowej funkcji

Wedle informacji opublikowanych przez TechCrunch, Storyline jest testowane na urządzeniach mobilnych z systemem iOS i Android. Testy odbywaj w Stanach Zjednoczonych i na innych rynkach. Spotify nie komentuje natomiast, kto może zobaczyć test lub gdzie dokładnie jest on przeprowadzany. Musimy więc poczekać na więcej informacji.


Polecamy tę konferencję

Akademia Marketingu: (Z)mierz się z content marketingiem

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail