X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

LinkedIn wprowadził relację live – jak ona działa?

W jaki sposób działa relacja live na LinkedIn? Na jaki temat można ją przeprowadzić?

LinkedIn wprowadził relację live – jak ona działa?źródło: shutterstock.com

reklama


LinkedIn idzie z duchem czasu i również proponuje swoim użytkownikom relację live. Powstał również specjalny poradnik, który mówi w jaki sposób można ją prowadzić i kto może tego dokonać.

Dla kogo jest relacja live LinkedIn?

Relacje może prowadzić każdy, kto jest użytkownikiem serwisu lub strony na LinkedIn. Jeżeli nie jesteś użytkownikiem tej platformy, możesz również złożyć wniosek. Relacja live to nowa forma obsługi serwisu, a co za tym idzie nowe możliwości dla osób działających prężnie w marketingu, a także nowa szansa dla firm internetowych.

Jak to działa?

W tym celu potrzebujesz jedynie kamery w telefonie, dobrego mikrofonu, lampy LED.  Nie możesz jednak sprzedawać, dodawać wcześniej nagranych treści, unikać umieszczania logo sponsora, itd.

Aby zmaksymalizować wpływ filmów na odbiorcę, LinkedIn radzi dodawać relacje w regularnych odstępach czasu. W dodatku, ważna jest również uprzednia promocja, bycie autentycznym i budowanie relacji z odbiorcami. Serwis dodaje, że właśnie takie relacje z możliwością komentowania w czasie rzeczywistym są ku temu dobrą okazję. Co ciekawe, serwis również ułatwia nam promocje naszej transmisji, m.in. poprzez umieszczenie hashtagu – #LinkedInLive.

Podczas relacji live, możemy skorzystać z kilku pomocnych narzędzi: Switcher Studio, Wirecast Studio, Socialive, Wowza i Reastream. Jak czytamy w poradniku, jedne z najchętniej wybieranych tematów do prowadzenia takiej relacji to:

  • “Zapytaj mnie o co chcesz”- czyli sesja z dyrektorem wykonawczym
  • Wywiady z influencerami na temat ich codziennego życia
  • Dyskusje z produkt menadżerem lub studentami
  • Co miesięczny klub książki

źródło: linkedin.com

Skąd pomysł o wprowadzeniu relacji?

Serwis w wydanym specjalnie na tę okazję przewodniku napisał, iż jednym z powodów jest przede wszystkim możliwość konfrontowanie treści w rzeczywistym czasie.

Ponadto, więcej seniorów woli sięgać do treści, które może obejrzeć niż tych, które wymagają czytania. Ma to także inspirować i być możliwością do stworzenia nowej szansy kontaktów.  Nie da się również ukryć, że to ogromny krok do przodu dla tej platformy.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail