X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

GIPHY nawiązuje współpracę z Oracle, aby mierzyć wyświetlanie GIF-ów

Największa wyszukiwarka GIF-ów nawiązała współpracę z Oracle, aby pomóc marketerom w weryfikacji, czy ich treści docierają do prawdziwych użytkowników.

GIPHY nawiązuje współpracę z Oracle, aby mierzyć wyświetlanie GIF-ówźródło: shutterstock.com

reklama


Oracle ogłosiło w tym tygodniu nawiązanie współpracy z GIPHY, aby mierzyć wyświetlanie i widoczność GIF-ów i treści reklamowych w serwisie. Integracja pozwoli reklamodawcom zweryfikować, czy ich markowe treści w GIPHY były widziane przez rzeczywistych użytkowników.

GIF-y a marketing

GIF-y mogą być skutecznym narzędziem dla marketerów i generować zaangażowanie wśród użytkowników social media. GIPHY, które obsługuje ponad 7 miliardów plików każdego dnia, powstało w 2013 roku i jest obecnie największą wyszukiwarką GIF-ów na świecie.

Korzystają z niej nie tylko użytkownicy spragnieni zabawnych treści, ale od 2018 roku pomaga ono reklamodawcom tworzyć oraz rozpowszechniać zabawne, angażujące pliki GIF. Wedle danych udostępnianych na GIPHY for Marketers, animacje są 1,5 razy bardziej efektywne niż reklamy umieszczane w newsfeedach w social media. Są także 2,6 razy bardziej efektywne niż publikowany branded content.

źródło: giphy.com

Animacje udostępniane na platformie docierają do 500 milionów aktywnych użytkowników, którzy w sumie poświęcają na ich odtwarzanie 11 milionów godzin dziennie. Korzystający z takiej formy komunikacji mogą je odnajdywać i przekazywać dalej na dowolnych platformach i w social media.

GIPHY w służbie marketerom

Mając to wiedzę GIPHY zdecydowało się na umożliwienie sprawdzania im tego, na ile treści kontekstowe w postaci GIF-ów jest widoczny. Dzięki integracji z Oracle Moat, które jest liderem w zakresie weryfikacji, marki mogą sprawdzić, czy media dostarczane przez GIPHY są widoczne, weryfikowalne i docierają do realnych użytkowników.

źródło: giphy.com/marketers

Takie posunięcie jest więc odpowiedzią na potrzeby rynku. Mierzenie treści kontekstowych w znacznym stopniu pomoże marketerom w ocenie ich efektywności i planowaniu przyszłych działań.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail