X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Google wprowadza reklamy wideo. Czy to dobry sposób na dotarcie do klienta?

Reklamy wideo to ukłon Google'a w kierunku reklamodawców. Czy przyniosą one oczekiwane rezultaty?

Google wprowadza reklamy wideo. Czy to dobry sposób na dotarcie do klienta?

reklama


Google za każdym razem chce nam udowadniać, że zależy im na dobru zarówno zwykłego użytkownika, jak też reklamodawców. Tym razem, gigant uruchomił opcję, która może pomóc właśnie tym drugim. Czy taki sposób okaże się dobrym rozwiązaniem na dotarcie do klienta?

Google i TrueView

Google wprowadza reklamy wideo. Wszystko po to, aby ułatwić reklamodawcom dostęp do klienta w miejscu, w którym przebywają najczęściej i są oni najczęściej aktywni.

Dodatkowo, reklamy TrueView dodaje również do kanału głównego YouTube. Wygląda to w następujący sposób:

źródło: blog.google,com

Co ciekawe, Google niedawno również dodało podobne reklamy dla użytkowników, którzy korzystają z serwisu YouTube za pomocą podłączenia do telewizora za pośrednictwem reklam Masthead na głównym ekranie.

źródło: blog.google.com

Po co Google reklamy wideo?

Niemalże od początku swojej działalności Google odnotowuje zyski dzięki korzystaniu z reklam, np. Google AdWords. Tym razem, postanowili zmienić reklamę statyczną, w dynamiczną.

Nie da się ukryć, że formaty wideo przyciągają znacznie większe grono odbiorców, ponieważ są lepiej dostrzegalne w sieci. Pomocne jest tu również uczenie maszynowe, które automatycznie wyświetli najbardziej wydajną kombinację poszczególnych formatów.

W dodatku samo Google twierdzi, że takie rozwiązanie ma ogromny potencjał i może postawić giganta w dobrym świetle. Wszystko dlatego, że dzięki nowej opcji związanej z reklamą dynamiczną, wydaje się być lepszym partnerem strategicznym w biznesie.

A jaka jest Wasza opinia na ten temat?

Promuj biznes na łamach SOCIALPRESS.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail