X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Instagram dodaje tagi dotyczące marek na IGTV

Czy dzięki takiej zmianie użytkownicy Instagrama zwiększą swoje zaufanie względem poszczególnych marek?

Instagram dodaje tagi dotyczące marek na IGTV

reklama


Tagi odnoszące się do marek wciąż są czymś pożądanym w niektórych krajach. Jednak Instagram zamiast wprowadzać tę funkcję do nowych krajów, postanawia ją ulepszać. Co tym razem zobaczą użytkownicy Instagrama w wybranych krajach na IGTV?

Co ulegnie zmianie?

Jak czytamy na stronie Instagrama, przede wszystkim zmianie ulegną treści związane z umieszczaniem postów i tagów dotyczące marek. Użytkownicy odtąd będą widzieć kto jest odpowiedzialny za konkretne treści oraz czy jest to materiał twórcy, wydawcy, a może treści powstałe w wyniku współpracy z partnerem biznesowym, który po prostu za nie zapłacił. Zgodnie z nowymi zasadami, wszystko musi być oznaczone w poście, który jest związany z treściami reklamowymi. W dodatku dla wszystkich, którzy już mogą korzystać z tej funkcji na platformie, nowa funkcja daje nowe możliwości, m.in. publikacji postów o dłuższej treści.

źródło: socialmediatoday.com

Nowa funkcja w praktyce

W praktyce wprowadzenie nowej funkcji ma przede wszystkim ogromne znaczenie dla twórców treści reklamowych. O teraz twórcy, autorzy i osoby publiczne mogą oznaczać partnera biznesowego w poście. W rezultacie, przyznają się również do otrzymania wynagrodzenia za stworzenie tego posta. Nad nim zatem, pojawi się informacja: Sponsor. Jak to zrobić? Oznaczenie partnera biznesowego, wymaga złożenia wniosku w aplikacji. W tym celu należy wejść w Ustawienia i wybrać opcję Materiały powiązane z marką. Można to robić zarówno w aktualnościach, jak też w relacji na Instagramie. Jeżeli chcemy oznaczyć partnera biznesowego w aktualnościach, po dodaniu zdjęcia należy wybrać opcję Dalej, a następnie Ustawienia zaawansowane. Kolejnym krokiem jest wybranie partnera biznesowego. Po oznaczeniu, nasz partner biznesowy otrzyma powiadomienie i dostęp do statystyk.

Czy taka funkcja ma sens?

Oczywiście, że tak! Biorąc pod uwagę fakt, że wciąż rośnie zainteresowanie IGTV, mimo, iż nie jest ona dostępna we wszystkich krajach, taki pomysł wydaje się być dobry. Oglądalność tego kanału rośnie, szczególnie od czasu, gdy w lutym na IGTV została wprowadzona funkcja podglądu filmów w głównym kanale.

https://twitter.com/instagram/status/1093541032837300225

A jaka jest Wasza opinia na ten temat?

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail