reklama
Twórcy internetowi często są marką samą w sobie. Dbają o swój wizerunek i relacje z odbiorcami. Jeśli tak owe są dobre i potrafią oni pokazywać swoją pasję innym, nic dziwnego, że decydują się na kolejnym krok, czyli stworzenie własnej, fizycznej marki.
W internecie znajdziemy wiele przykładów influencerów z Polski, którzy są na tyle inspirujący, że postanowili tworzyć własne produkty dla swoich odbiorców.
Wielu blogerów zdecydowało się na własne marki m.in. odzieżowe, biżuteryjne, kosmetyczne. Jakie? Zobaczcie sami.
Jemerced – Moiess Swim i Veclaim
Moiess Swim i Veclaim to autorskie marki popularnej i jednej z najbardziej wpływowych polskich blogerek modowych, Jessici Mercedes Kirschner. Pierwsza z nich powstała w 2017 roku i oferuje stroje kąpielowe, a druga została oficjalnie wprowadzona rok później i pozwala na zakup stylowych ubrań.
Kolekcje Moiess Swim są osadzone w estetyce, która łączy boho z minimalizmem. Stroje influencerki dzięki dobrej konstrukcji mają maskować kobiece mankamenty i podkreślać atuty. Są szyte w Polsce z włoskich, dobrych jakościowo materiałów. Zdjęcia w strojach Mercedes prezentowały inne influencerki – What Anna Wears, Pani Ekscelencja, Anja Rubik, Sandra Kubicka czy Littlemooonster96.
Veclaim ma być z kolei połączeniem uniwersalności z wygodą oraz najnowszymi trendami. Ubrania są szyte w Polsce z lnu i bawełny. W sklepie znajdziemy sukienki, spódnice, kombinezony oraz koszule.
Kasia Tusk – MLE Collection
MLE to marka Kasi Tusk, która znana jest jako autorka bloga Make Life Easier. Bez wątpienia nazwa brandu jest właśnie skrótem od jej strony, która gromadzi wokół siebie fanów mody i minimalizmu. Ubrania są ponadczasowe stylem. W sklepie znajdziemy elementy garderoby, które powinny znaleźć się w szafie każdej kobiety. Są one szyte w Polsce, m.in. z najlepszej jakości bawełny, jedwabiu czy wełny z Merynosa.
Mama Ginekolog – Roger Publishing
Mama Ginekolog, czyli Nicole Sochacki-Wójcicki, jak sama deklaruje, przemyca w social media wiedzę medyczną dla kobiet. Jej działalność to nie tylko kanały w mediach społecznościowych i blog, ale i sklep internetowy Roger Publishing, w którym znajdziemy ubranka i akcesoria dla niemowląt, koszule nocne dla kobiet w ciąży i karmiących piersią, a także znane w sieci segregatory, które są kompendium wiedzy dla przyszłych i aktualnych rodziców czy książki z serii #instaserial.
What Anna Wears – Nusa Store
Anna Skura z pewnością zainspirowała niejednego użytkownika social media do wyjazdu na Bali. Przez lata tam podróżowała i obserwowała twórczość tamtejszych mieszkańców. W końcu influencerka postanowiła zaoferować odrobinę klimatu indonezyjskiej wyspy swoim odbiorcom. Dzięki produktom The Nusa Store mogą oni mieć kawałek Bali w swoim domu lub swojej szafie. W sklepie internetowym znajdziemy bowiem biżuterię, ubrania, torebki, meble czy dekoracje.
Maja Bohosiewicz – Le Collet
Maja Bohosiewicz nie tylko jest aktorką, ale i aktywną twórczynią internetową. Prężnie działa na swoim profilu Instagramie, który obserwuje już ponad 383 tysiące użytkowników. W ubiegłym roku stworzyła własną markę odzieżową z ultrakobiecymi, minimalistycznymi projektami. Tworzone one są z myślą przewodnią, że wyglądamy pięknie, gdy czujemy się swobodnie. Maja sami nosi i promuje projekty.
Mamowymi – JAGAbaby
JAGAbaby to marka Agnieszki Kowalewskiej, blogerki parentingowo-lifestylowej i jej męża. Ich dzieci – Amelia i Borys – podbiły serce niejednego użytkownika Instagrama. Moda dziecięca to wyzwanie, gdyż wygoda noszenia ubrań jest dla maluchów bardzo ważna. Dlatego też w jej sklepie znajdziemy zarówno ubrania dla dorosłych, jak i dzieci oraz niemowląt. Hasła na wielu z nich są inspirowane z przygodami rodziny i materiałami wideo, które rozbawiły do łez jej odbiorców, np. bułki i cole.
StylOly – Pastelier
StylOly, czyli Aleksandra Marzęda to autora bloga o szeroko pojętym stylu, która prężnie działa także w social media. Niedawno wraz ze swoim mężem, autorem zdjęć, stworzyła własną markę skórzanych, ręcznie szytych w Polsce torebek. Ideą Pastelier jest klasyczny design i dbałość o detale, a wszystko to utrzymano w pastelowych kolorach.
Pukkalifestyle – Miusso
Miusso to marka blogerki modowej Mai oraz jej partnera Bartosza, która miała swoją premierę zaledwie kilka dni temu. Maja, która na codzień jest nauczycielką języka angielskiego, zainspirowała swoimi stylizacjami niejedną użytkowniczkę Instagrama. Nic więc dziwnego, że z pasji do mody postanowiła stworzyć także swój butik.
Joanna Glogaza – Lunaby
Pięć lat temu blogerka i autorka książek Slow Fashion i Slow Life, Joanna Glogaza uruchomiła markę piżam Lunaby. Powstała ona z potrzeby dostarczenia pięknych, wygodnych i wykonanych z dobrych materiałów piżam. I oto są – luksusowe piżamy szyte w Polsce, szlafroki, opaski na oczy oraz papcie, które umilą wieczory i poranki.
DGshowtv – Unfollow
Darek Gutowski, prowadzący kanał DGshowtv, stworzył z kolei własną markę streetwearową. Wszystkie ubrania zostały zaprojektowane i stworzone w Polsce. W ofercie są koszulki, bluzy, czapki, nieśmiertelniki, bransoletki, paski czy case’y na telefon. Istnieje możliwość wysyłki za granicę.
Sara Boruc Mannei – SIN by Mannei
Sara Borus Mannei wraz ze swoimi siostrami – Ines i Nadią – stoi za marką ręcznie wykonywanej biżuterii. Siostry prowadziły wspólnie bloga, a SIN to skrót od pierwszych liter imion dziewczyn. Mają w swojej ofercie kolczyki, bransoletki, pierścionki, naszyjniki, chokery, brylanty, dodatki na ciało, a nawet spersonalizowaną biżuterię.
Hania Knopińska – Glam Shop
Digitalgirlworld13, czyli Hania Knopińska to vlogerka urodowa, która ma własną markę GLAM. Od lat pasjonuje się makijażem i prowadzi kanał o tej tematyce. Postanowiła więc zaoferować własne kosmetyki, które są produkowane w Polsce i nie są testowane na zwierzętach. Fani youtuberki mogą zakupić w sklepie internetowym paletki, pędzle, sztuczne rzęsy czy akcesoria do makijażu.
Poza wspomnianymi twórcami, wielu gamerów takich jak Rezi, Stuu czy Dawka Gaming oraz szereg innych twórców z innych kategorii tematycznych posiada własne sklepy. Często dotyczą one jednak bezpośrednio gadżetów związanych z twórcami.
Jak widać, w sieci znajdziemy setki, jeśli nie tysiące przykładów e-sklepów mniej lub bardziej popularnych blogerów czy youtuberów. Inspirując swoich odbiorców i kreując trendy mogą oni postawić na sprzedaż, a sami zostać najlepszą możliwą twarzą swoich produktów.
A jakie e-sklepy influencerów Wy znacie?