X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Pinterest pokazuje nowe trendy na Halloween

Czy to już ten czas, aby zacząć myśleć nad wprowadzeniem produktów na Halloween do sklepów?

Pinterest pokazuje nowe trendy na Halloween

reklama


Halloween. Święto przez jednych kochane, przez innych znienawidzone. Jednak jak pokazują nowe infografiki przygotowane przez Pinteresta – przygotowania do tego dnia już trwają. Co konkretnie z nich wynika?

Dlaczego już teraz?

Pinterest stara się otwierać na nowe firmy i marki. W związku z tym, chwilę przed kampaniami reklamowymi, Pinterest publikuje raport odnośnie trendów, jakie będą panowały na Halloween w 2019 roku. Wszystko za pomocą wyszukiwań, pinów i tablic, jakie przygotowują jego użytkownicy. Już 9 września, platforma wydała własny przewodnik po Halloween dla firm i swoich użytkowników.

Jakie informacje znajdziemy w przewodniku?

Przewodnik zawiera informacje odnośnie kostiumów, a także ich popularności w konkretnych regionach czy w ogóle na świecie. I tak, wśród pierwszej trójki kostiumów dla kobiet znajdują się: atomówki, piraci i cyrkowcy. Co ciekawe, na czwartym miejscu znajdują się kostiumy związane z serialem Stranger Things. Kostiumy męskie to: superbohater, wiking i spiderman.

źródło: socialmediatoday.com

Jednak inna infografika zawiera informacje o tym, że na wybór kostiumów ma wpływ również stan osoby, która chce się przebrać.

źródło: newsroom.pinterest.com

Być może to nie jest zbyt odkrywcze, jednak trzeba przyznać, że wygląda to dość ciekawie. Mapa świata również przedstawia fakt, że w Polsce ilość takich pinów jest na tyle mała, że nie został jej przyporządkowany żaden kostium.

źródło: newsroom.pinterest.com

Być może te infografiki niewiele wnoszą do naszego życia, jednak są dobrym dowodem na to, w jaki sposób każdy czerpie wiedzę na temat konsumentów, a następnie ją wykorzystuje. Pamiętajmy również, że wszystko co wcześniej zostanie określone w konkretnych raportach, może mieć znaczący wpływ na to, co pojawi się w sklepach. Zarówno tych online, jak też internetowych.

Co myślicie o wypuszczeniu takiego raportu?

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail