reklama
Social media zalewają zdjęcia influencerów, którzy w ten sposób kreują swój wizerunek w sieci. Zjawisko to osiągnęło tak ogromną skalę, że producenci nowych urządzeń mobilnych zaczęli produkować sprzęt dostosowany do ich potrzeb.
Czy Apple nowym iPhonem również otworzyło się na twórców internetowych? Na to pytanie szukał odpowiedzi serwis forbes.com.
Influencerzy a selfie i nagrania wideo
Z relacji live na różnego rodzaju mediach społecznościowych korzystają nie tylko muzycy, ale także influencerzy. Działalność tych drugich, zwłaszcza w Polsce, opiera się głównie na krótkich relacjach w Stories, bądź filmach promujących konkretną markę lub własny wizerunek. Nowy iPhone wychodzi temu naprzeciw!
Dzięki 12-megapikselowym w aparacie, a także dodatkowym, tylnym, których liczba została zwiększona teraz aż do trzech. Dodatkowo został również ulepszony przedni aparat, co zdecydowanie ułatwi to robienie selfie.
Nowy iPhone tworzy również trend zwany “slofie”. Dzięki niemu każdy influencer może rozbić swoje ukochane selfie w zwolnionym tempie. Opcja ta, dostępna jest zarówno w modelu iPhone 11, jak i Pro. Ten rodzaj funkcji może sprawić, że za jakiś czas każdy influencer będzie robił zdjęcia w wysokiej jakości i zupełnie innej specyfikacji, niż dotychczas.
Funkcja ułatwiająca robienie zdjęć wnętrz
Nowy iPhone 11 Pro oferuje jeden standardowy szeroki obiektyw, drugi szerszy, a także teleobiektyw – wszystkie posiadają po 12 megapikseli. Aparat ten może zatem ułatwić pracę influencera, która jest związana z modą, podróżami i wystrojem wnętrz. Zdjęcia mogą przynieść zaskakujące efekty, ponieważ aparat ma dwukrotne powiększenie optyczne i oddalenie oraz aż dziesięciokrotne powiększenie cyfrowe. Pozwoli to uchwycić znaczną część krajobrazu lub sfotografować stylizację konkretnej osoby od stóp do głów.
Takie ulepszenia wpłyną na pewno na komfort marek, które współpracują z konkretnym influencerem, ponieważ cały na zdjęciu zostaną uchwycone wszystkie elementy garderoby z niemal perfekcyjną doskonałością. Takie rozwiązanie przyda się też tym, którzy zalewają swojego Instagrama zdjęciami z podróży, ponieważ będą mogły w pełni oddać otaczające ich widoki.
Ulepszenie trybu nocnego – ładniejsze fotografie jedzenia i picia
Ciemna restauracja? Nocna impreza warta uwagi? Na to również światowy gigant znalazł odpowiedź. Wszystko dzięki szerokiemu czujnikowi kamery i inteligentnemu oprogramowaniu Apple’a. Od teraz każdy influencer, który odwiedzi restauracje nie będzie musiał obawiać się o to, że zdjęcia jego posiłków będą wyglądały nieprofesjonalnie. Taka funkcja na pewno skusi każdego, kto zajmuje się reklamą restauracji, bądź jest z jakimś miejsce w silnej komitywie.
Don’t ask me how but I got my hands on the new iPhone 11 tonight! 🤫 Swipe through to see the difference between the 11 and the X in low light. 👀#notsponsored #butapplecansponsorme #callmypeople #timapple #iphone11promax #iphoneevent #iphone11 pic.twitter.com/wZHn6ugRQv
— Coco Rocha (@cocorocha) September 12, 2019
Jak nowy iPhone może zmienić pracę influecera?
Nie da się ukryć, że nowy model iPhone’a został stworzony z myślą o osobach, które często publikują treści wizualne w sieci. Na pewno to wielki ukłon Apple’a w kierunku do influencerów. Dodatkowe obiektywy, duży ZOOM optyczny i nowa funkcja w trybie nocnym może to dokładnie to, z czym walczą współcześni influencerzy na swoich profilach na Instagramie.
Czy zatem nowy nowe modele iPhone’a można nazwać mianem tych, które są dedykowane właśnie dla twórców internetowych?