X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Warner Bros. kreatywnie promuje nowy film na Pintereście

Jaką kampanię promocyjną na Pintereście przygotowała wytwórnia Warner Bros. dla swojego nowego filmu?

Warner Bros. kreatywnie promuje nowy film na Pintereście

reklama

Kampanie promocyjne filmów bywają do siebie bardzo podobne i właściwie wiele z nich opiera się na wypracowanych schematach. Tym razem jednak kreatywnością wykazała się wytwórnia Warner Bross, która w ciekawy sposób promuje swój film „To: rozdział 2”. Na czym polega kampania?

Jak wygląda kampania?

Warner Bross przygotował kampanię interaktywną, której każdy widz może doświadczyć. Dotyczyła ona nowego filmu: „To: rozdział 2”. W ramach tego wytwórnia stworzyła w Los Angeles prawdziwe, tematyczne miasteczko przypominające te, które możemy zobaczyć w filmie. Jednak nie tylko osoby przebywające w tym LA mogą je zobaczyć, ale także każdy z nas sprzed swojego komputera. W jaki sposób?

Warner Bros. dał nam możliwość wirtualnego zwiedzania, gdzie możemy poczuć się jak bohater promowanego filmu.

Jaki ma to związek z Pinterestem?

Cała kampania interaktywna opiera się także na współpracy z Pinterestem. To właśnie na tym serwisie znajduje się pin z zawartością wideo, która promuje film „To: rozdział 2” .

Co ciekawe, na plakatach reklamowych filmu, znajdują się także kody PIN, które przenoszą użytkowników na konkretną tablicę, która jest związana z filmem.

Warner Bross obrał sobie także Pinteresta, jako głównego partnera kampanii promocyjnej. Dlaczego?

Jak twierdzi wytwórnia, powodem takiej decyzji była imponująca liczba liczba Pinnerów, którzy angażują się w treści filmowe (35 mln miesięcznie), a także ponad 22 miliony osób, które szukają na Pintereście treści związanych z tematyką horrorów. Jednak jednym z najważniejszych powodów, wydaje się być fakt, że ponad 70% użytkowników, którzy zobaczą treści zachęcające do obejrzenia konkretnego filmu – robi to.

Czy taki rodzaj kampanii interaktywnej, która promuje film jest dla Was zachęcający?


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail