reklama
Serwis YouTube przygotował niespodziankę dla wszystkich miłośników mody i najnowszych trendów. Uruchomiono YouTube.com/Fashion, czyli dedykowane miejsce dla stylowych treści wideo. Znajdziemy tam oryginalne materiał związane z największymi nazwiskami w branży, a także popularne treści, których oczekują użytkownicy.
Każda część nowej sekcji jest pełna filmów pochodzących od twórców z zakresu mody i urody, profesjonalistów z branży, wydawców i luksusowych marek modowych. Co jeszcze tam znajdziemy
Moda na YouTube
Jak podaje sam YouTube, w latach 2014-2018 liczba kanałów o tematyce mody i urody na YouTube wzrosła ponad 6-krotnie, generując miliardy wyświetleń tylko w ubiegłym roku. Dlatego też specjalna sekcja to odpowiedź na oczekiwania widzów i stworzenie miejsca docelowego dla treści ze świata mody i urody.
Użytkownicy będą mogli zainspirować się publikowanymi tam materiałami i poznać bliżej trendy oraz tajniki stylu.
Co znajdzie się w nowej sekcji?
W YouTube.com/Fashion znajdziemy m.in. filmy od ulubionych twórców. Będziemy mogli obejrzeć wideo takich osób jak Camila Coelho, dołączyć do Jenn Im podczas pokazu mody Fendi w Rzymie, oglądać Ingrid Nilsen z Chanel na nagrodach CFDA czy komentować wyzwania stylowe Safiyi Nygaard.
Z kolei w “Beauty Today”, czyli “Porcji treści o urodzie na dziś” znajdziemy treści od guru, takich jak Jackie Aina i Huda Beauty.
Jak deklarują przedstawiciele YouTube, jedną z najbardziej ekscytujących kwestii jest współpraca marek z twórcami internetowymi. Louis Vuitton połączył siły z Emmą Chamberlain i Dolan Twins, a Dior zaprosił Wengie, Merrell Twins, Dulceidę i Juanpa Zurita na swoje pokazy, aby stworzyć fantastyczne treści modowe dla odbiorców serwisu.
To jednak nie koniec – w serwisie na żywo transmitowane będą pokazy najnowszych kolekcji mody prezentowane podczas Fashion Week. Będą to m.in. pokazy Ralpha Laurena, Michaela Korsa, Diora i innych. Wgląd w to, ja wygląda to u ulubionych marek od środka zapewnią m.in. Alexander Wang, Rosie Huntington-Whiteley i Alexa Chung. Z kolei LOVE Magazine i British Vogue zabiorą widzów za kulisy pokazów.
W serwisie pojawią się także nowe głosy profesjonalistów, publicystów oraz przedstawicieli marek. Jedną z nowości, z której niezwykle dumni są twórcy serwisu jest nowy kanał jednej z najbardziej wpływowych modelek, Naomi Campbell – “Being Naomi”. Opowiada ona na nim m.in. o emocjonalnym powrocie na wybieg Valentino.
Rozwój sekcji
Sekcja Fashion przepełniona jest najnowszymi trendami modowymi i urodowymi oraz inspirującymi treściami. YouTube będzie w najbliższych miesiącach pracował nad tym, aby wkrótce w sekcji pojawiło się jeszcze więcej międzynarodowych głosów.
Nowy twór serwisu porządkuje różnego rodzaju treści – materiały zza kulis, vlogi, relacje z wybiegu, porady o tym, jak zaistnieć w świecie mody, modowe kolaboracje, modę na czerwonym dywanie czy opinie o rynku i ułatwia ich odbiór w formacie wertykalnym. Sekcję znajdziemy bowiem zarówno w wersji desktopowej, jak i w aplikacji mobilnej. Jeśli więc interesujemy się modą, możemy zasubskrybować całą sekcję, mieć dostęp do związanych z nią materiałów i poczuć się jak w pierwszym rzędzie pokazu mody ulubionego projektanta.