X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

YouTube przygotował gratkę dla fanów mody

Serwis YouTube jeszcze mocniej stawia na treści związane z modą i urodą. Użytkownicy mogą korzystać już z nowej sekcji Fashion. Co dokładnie w niej znajdziemy?

YouTube przygotował gratkę dla fanów modyźródło: shutterstock.com

reklama


Serwis YouTube przygotował niespodziankę dla wszystkich miłośników mody i najnowszych trendów. Uruchomiono YouTube.com/Fashion, czyli dedykowane miejsce dla stylowych treści wideo. Znajdziemy tam oryginalne materiał związane z największymi nazwiskami w branży, a także popularne treści, których oczekują użytkownicy.

Każda część nowej sekcji jest pełna filmów pochodzących od twórców z zakresu mody i urody, profesjonalistów z branży, wydawców i luksusowych marek modowych. Co jeszcze tam znajdziemy

Moda na YouTube

Jak podaje sam YouTube, w latach 2014-2018 liczba kanałów o tematyce mody i urody na YouTube wzrosła ponad 6-krotnie, generując miliardy wyświetleń tylko w ubiegłym roku. Dlatego też specjalna sekcja to odpowiedź na oczekiwania widzów i stworzenie miejsca docelowego dla treści ze świata mody i urody.

Użytkownicy będą mogli zainspirować się publikowanymi tam materiałami i poznać bliżej trendy oraz tajniki stylu.

Co znajdzie się w nowej sekcji?

W YouTube.com/Fashion znajdziemy m.in. filmy od ulubionych twórców. Będziemy mogli obejrzeć wideo takich osób jak Camila Coelho, dołączyć do Jenn Im podczas pokazu mody Fendi w Rzymie, oglądać Ingrid Nilsen z Chanel na nagrodach CFDA czy komentować wyzwania stylowe Safiyi Nygaard.

Z kolei w “Beauty Today”, czyli “Porcji treści o urodzie na dziś” znajdziemy treści od guru, takich jak Jackie Aina i Huda Beauty.

Jak deklarują przedstawiciele YouTube, jedną z najbardziej ekscytujących kwestii jest współpraca marek z twórcami internetowymi. Louis Vuitton połączył siły z Emmą Chamberlain i Dolan Twins, a Dior zaprosił Wengie, Merrell Twins, Dulceidę i Juanpa Zurita na swoje pokazy, aby stworzyć fantastyczne treści modowe dla odbiorców serwisu.

źródło: youtube.com

To jednak nie koniec – w serwisie na żywo transmitowane będą pokazy najnowszych kolekcji mody prezentowane podczas Fashion Week. Będą to m.in. pokazy Ralpha Laurena, Michaela Korsa, Diora i innych. Wgląd w to, ja wygląda to u ulubionych marek od środka zapewnią m.in. Alexander Wang, Rosie Huntington-Whiteley i Alexa Chung. Z kolei LOVE Magazine i British Vogue zabiorą widzów za kulisy pokazów.

W serwisie pojawią się także nowe głosy profesjonalistów, publicystów oraz przedstawicieli marek. Jedną z nowości, z której niezwykle dumni są twórcy serwisu jest nowy kanał jednej z najbardziej wpływowych modelek, Naomi Campbell – “Being Naomi”. Opowiada ona na nim m.in. o emocjonalnym powrocie na wybieg Valentino.

Rozwój sekcji

Sekcja Fashion przepełniona jest najnowszymi trendami modowymi i urodowymi oraz inspirującymi treściami. YouTube będzie w najbliższych miesiącach pracował nad tym, aby wkrótce w sekcji pojawiło się jeszcze więcej międzynarodowych głosów.

Nowy twór serwisu porządkuje różnego rodzaju treści – materiały zza kulis, vlogi, relacje z wybiegu, porady o tym, jak zaistnieć w świecie mody, modowe kolaboracje, modę na czerwonym dywanie czy opinie o rynku i ułatwia ich odbiór w formacie wertykalnym. Sekcję znajdziemy bowiem zarówno w wersji desktopowej, jak i w aplikacji mobilnej. Jeśli więc interesujemy się modą, możemy zasubskrybować całą sekcję, mieć dostęp do związanych z nią materiałów i poczuć się jak w pierwszym rzędzie pokazu mody ulubionego projektanta.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail