reklama
Ceniona przez specjalistów jako jedna z najbardziej merytorycznych w kraju. Podejmująca aktualną tematykę, która wspiera praktyczne działania marketerów. Gotowa, by kompleksowo odpowiedzieć na pytanie – jak mierzyć efekty działań content marketingowych? Kolejna Akademia Marketingu już 4 i 5 grudnia w Krakowie!
IV edycja Akademii Marketingu
Akademia Marketingu znów zagości w stolicy Małopolski. Zaledwie kilka kilometrów od historycznego centrum, w Krakowskim Parku Technologicznym, spotkają się najlepsi profesjonaliści content marketingu z całego kraju. Podczas wypełnionych wiedzą dwóch dni wydarzenia, prelegenci podejmą tematykę związaną z jedną z najtrudniejszych kwestii, z którą mierzy się branża – mierzeniem efektywności prowadzonych działań. Zaproszeni specjaliści poruszą tematy związane z wykorzystaniem VR i AR w content marketingu, UX, analityką, strategią, aspektami prawnymi, marketing automation, SEO, chatbotami czy współpracą z influencerami.
Zawsze największą wartością jest merytoryka. Poprzednie edycje Akademii Marketingu cechowały się wysokim poziomem wiedzy i specjalizacji podejmowanej tematyki. Uczestnicy cenią sobie poziom, który dotyka wyłącznie zawansowanych zagadnień w tematyce marketingu treści. Nie inaczej będzie w tym roku – zapowiada Grzegorz Miłkowski, CEO organizującej wydarzenie agencji ContentHouse oraz redaktor naczelny SOCIALPRESS.
Zmiany w organizacji wydarzenia
Po trzech edycjach, w odpowiedzi na oczekiwania uczestników, zmienia się formuła dwudniowego wydarzenia. Pierwszego, uczestnicy wysłuchają inspirujące prelekcje i case study, przygotowane przez renomowanych praktyków. O marketing automation opowie Katarzyna Mika z Semahead, w świat botów wprowadzi Michał Bednarczyk z ContentHouse, a o tym, jak wejść na rosnący rynek podcastów powie Karol Stryja ze Storia by Abstra. W świat wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości uczestników zabierze Krzysztof Tkaczyk z New Amsterdam.
Drugi dzień wydarzenia poświęcony zaś zostanie na praktyczne warsztaty, w ramach których każdy z uczestników będzie mógł samemu wybrać dwa z ośmiu, dwugodzinnych zajęć prowadzonych przez praktyków. Przedstawiciele Deva Group pokażą jak content marketing podnosi efekty SEO, Mike Korba z User.com udowodnią, że content marketing i marketing automation to dobra synergia, a to jak tworzyć boty i sprawdzać ich efektywność pokaże Mariusz Pełechaty z KodaBots. O analityce content marketingu opowie z kolei Mateusz Muryjas z Analitycznego IT, a prelekcje o tym, jakie treści wspierają biznes o różnej skali wygłoszą Grzegorz Miłkowski i Gabriela Wolak z ContentHouse.
Co jeszcze czeka uczestników wydarzenia?
Przerwę między dawkami wiedzy wypełnią sesje networkingowe, a także legendarne już after party, w jednym z krakowskich klubów. Zamknięta impreza będzie nie tylko okazją do spróbowania dedykowanych wydarzeniu doskonałych browarów spod znaku ContentBeer, ale przede wszystkim, do branżowej integracji, zawierania nowych kontaktów i bezpośredniej wymiany wiedzy.
IV edycja Akademii Marketingu odbędzie się już 4 i 5 grudnia w Krakowskim Parku Technologicznym. Wkrótce poznamy też pełen program konferencji i towarzyszących mu wydarzeń. Organizatorem Akademii Marketingu jest agencja ContentHouse, a patronatem medialnym wydarzenie objął między innymi portal Social Press oraz redakcja magazynu Media & Marketing Polska.
Więcej informacji na temat Akademii Marketingu znajdziesz tutaj.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia