X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

(Z)mierz się z content marketingiem – IV edycja Akademii Marketingu już w grudniu!

Dlaczego warto wybrać się na IV edycję Akademii Marketingu -(Z)mierz się z content marketingiem?

(Z)mierz się z content marketingiem  – IV edycja Akademii Marketingu już w grudniu!

reklama


Ceniona przez specjalistów jako jedna z najbardziej merytorycznych w kraju. Podejmująca aktualną tematykę, która wspiera praktyczne działania marketerów. Gotowa, by kompleksowo odpowiedzieć na pytanie – jak mierzyć efekty działań content marketingowych? Kolejna Akademia Marketingu już 4 i 5 grudnia w Krakowie!

IV edycja Akademii Marketingu

Akademia Marketingu znów zagości w stolicy Małopolski. Zaledwie kilka kilometrów od historycznego centrum, w Krakowskim Parku Technologicznym, spotkają się najlepsi profesjonaliści content marketingu z całego kraju. Podczas wypełnionych wiedzą dwóch dni wydarzenia, prelegenci podejmą tematykę związaną z jedną z najtrudniejszych kwestii, z którą mierzy się branża – mierzeniem efektywności prowadzonych działań. Zaproszeni specjaliści poruszą tematy związane z wykorzystaniem VR i AR w content marketingu, UX, analityką, strategią, aspektami prawnymi, marketing automation, SEO, chatbotami czy współpracą z influencerami.

Grzegorz Miłkowski

Zawsze największą wartością jest merytoryka. Poprzednie edycje Akademii Marketingu cechowały się wysokim poziomem wiedzy i specjalizacji podejmowanej tematyki. Uczestnicy cenią sobie poziom, który dotyka wyłącznie zawansowanych zagadnień w tematyce marketingu treści. Nie inaczej będzie w tym roku zapowiada Grzegorz Miłkowski, CEO organizującej wydarzenie agencji ContentHouse oraz redaktor naczelny SOCIALPRESS.

Zmiany w organizacji wydarzenia

Po trzech edycjach, w odpowiedzi na oczekiwania uczestników, zmienia się formuła dwudniowego wydarzenia. Pierwszego, uczestnicy wysłuchają inspirujące prelekcje i case study, przygotowane przez renomowanych praktyków. O marketing automation opowie Katarzyna Mika z Semahead, w świat botów wprowadzi Michał Bednarczyk z ContentHouse, a o tym, jak wejść na rosnący rynek podcastów powie Karol Stryja ze Storia by Abstra. W świat wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości uczestników zabierze Krzysztof Tkaczyk z New Amsterdam.

źródło: akademiamarketingu.edu.pl

Drugi dzień wydarzenia poświęcony zaś zostanie na praktyczne warsztaty, w ramach których każdy z uczestników będzie mógł samemu wybrać dwa z ośmiu, dwugodzinnych zajęć prowadzonych przez praktyków. Przedstawiciele Deva Group pokażą jak content marketing podnosi efekty SEO, Mike Korba z User.com udowodnią, że content marketing i marketing automation to dobra synergia, a to jak tworzyć boty i sprawdzać ich efektywność pokaże Mariusz Pełechaty z KodaBots. O analityce content marketingu opowie z kolei Mateusz Muryjas z Analitycznego IT, a prelekcje o tym, jakie treści wspierają biznes o różnej skali wygłoszą Grzegorz Miłkowski i Gabriela Wolak z ContentHouse.

Co jeszcze czeka uczestników wydarzenia?

Przerwę między dawkami wiedzy wypełnią sesje networkingowe, a także legendarne już after party, w jednym z krakowskich klubów. Zamknięta impreza będzie nie tylko okazją do spróbowania dedykowanych wydarzeniu doskonałych browarów spod znaku ContentBeer, ale przede wszystkim, do branżowej integracji, zawierania nowych kontaktów i bezpośredniej wymiany wiedzy.

źródło: https://akademiamarketingu.edu.pl

IV edycja Akademii Marketingu odbędzie się już 4 i 5 grudnia w Krakowskim Parku Technologicznym. Wkrótce poznamy też pełen program konferencji i towarzyszących mu wydarzeń. Organizatorem Akademii Marketingu jest agencja ContentHouse, a patronatem medialnym wydarzenie objął między innymi portal Social Press oraz redakcja magazynu Media & Marketing Polska.

Więcej informacji na temat Akademii Marketingu znajdziesz tutaj.

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail