reklama
W mediach społecznościowych pełnych rozrywki i pranków, nie brak miejsca na poważne tematy i ważne społecznie akcje. Październik jest miesiącem świadomości raka piersi, a listopad świadomości raka prostaty. Dlatego dziś, czyli 26 listopada, influencerzy i znane postacie w geście solidarności obracają swoje zdjęcia profilowe i zwracają uwagę na to, że są miejsca, w których możemy w takich sytuacjach znaleźć fachową pomoc i wsparcie.
Influencerzy w akcji
Wiadomość o diagnozie raka obraca świat do góry nogami każdemu, któremu przyszło ją usłyszeć. Niezależnie od tego, czy dotyczy to bezpośrednio tej osoby czy jej bliskich, pojawia się uczucie bezradności. A statystycznie czeka to już co trzecią osobę.
Dziś na Facebooku i Instagramie możemy zobaczyć, jak zwykli użytkownicy, jak i obserwowani przez setki tysięcy osób chcą wspólnie pomóc w znalezieniu możliwości walki z tym problemem, które oferuje startup Mednavi.
“Świat do góry nogami” to akcja, w którą włączyli się dotąd m.in. Olivier Janiak, Sonia Bohosiewicz, Krystyna Janda, Marzena Rogalska, Aneta Zając, Katarzyna Cichopek, Joanna Jabłczyńska, Tomasz Kammel, Przemysław Kossakowski, Robert El Gendy, Anna Puślecka, Kasia Sokołowska, Magdalena Sobol, Karolina Szostak, Sylwia Chutnik, instagramerka magda_bee, bloger mens_world_my_world, blogerki lovingit oraz My Simple Life oraz Fundacja im. ks. Jana Kaczkowskiego, agencje marketingowe, firmy i organizacje. Obracają oni dziś swoje zdjęcia profilowe i oznaczają je hashtagami #SwiatDoGoryNogami oraz #Mednavi.
Siła mediów społecznościowych
Tego typu działania bezwątpienia pokazują, jak ogromną siłę mają social media i potrafią nas zjednoczyć wobec różnych problemów. Nie liczą się korzyści materialne i współprace influencerskie, ale szerzenie wiedzy i świadomości na temat problemów, z który może zmagać się ktoś z nas lub naszych bliskich.
Każdy użytkownik mediów społecznościowych może przyłączyć się do akcji. I Ty możesz obrócić swoje zdjęcie profilowe.