reklama
Swipe Up to Call, to nowa funkcja reklamowa, którą niedawno udostępnił Snapchat. Niestety, na początku będzie ona dotyczyła jedynie Bliskiego Wschodu. Co umożliwi nam nowy format?
Swipe Up to Call
Jak czytamy na blogu Snapchata, Swipe Up to Call, to nowa funkcja aplikacji, która pozwoli wykonać telefon bezpośrednio z reklamy. Dzięki temu, użytkownicy mogą od razu skontaktować się z reklamodawcą, a Ci z kolei, będą mogli w szybszy i łatwiejszy sposób dotrzeć do konsumenta. Niestety będzie ona dostępna jedynie na Bliskim Wschodzie.
Aby móc skorzystać ze Swipe Up to Call, wystarczy jedynie przejść do menadżera reklam, a następnie utworzyć kampanię za pomocą odpowiedniej funkcji i wybranie “połączeń i SMS-ów”, jako cel reklamowy. Kolejnym krokiem jest wybranie opcji “Zadzwoń do mojej firmy” lub “Wyślij SMS do mojej firmy” oraz wprowadzenie numeru telefonu firmy. Ostatnim jest po prostu weryfikacja.
Dlaczego Bliski Wschód?
Jak czytamy na blogu Snapchata, decyzja ta spowodowana jest faktem, że to własnie mieszkańcy Bliskiego Wschodu są najczęściej dzwoniącymi osobami do reklamodawców i osób handlujących konkretnymi produktami, czy usługami. W związku z tym, Snapchat widząc tę potrzebę zaoferował nową funkcję Swipe Up to Call. Niestety na ten moment nie jest wiadomo, czy funkcja ta pojawi się również w innych krajach. Nie wiemy również w jaki sposób Snapchat planuje rozwijać tę funkcję. Zapewne wszystko zależy od popularności nowej funkcji na Bliskim Wschodzie.