reklama
1 godzina i 47 minut. Tyle czasu średnio spędzili Polacy każdego dnia ubiegłego roku na aktywności w social media według statystyk GlobalWebIndex. O 36 minut mniej niż wynosi średnia światowa, ale o 30 minut więcej w porównaniu do roku 2015. Aplikacje stają się coraz bardziej uzależniające – dlaczego? Jakie są tego konsekwencje?
Od odpowiedzi na te pytania rozpocznie się Mobile Trends Conference już 12 marca.
Mobile Trends Conference 2020
2 dni, 24 wystąpienia w tym 5 case studies, 27 prelegentów – tak rysuje się merytoryczna część wyjątkowej konferencji branży mobile. Pierwszego dnia konferencji na scenie królować będą głównie „miękkie” tematy – o tym, jak aplikacje uzależniają i zmieniają użytkowników w dawców danych opowie Artur Kurasiński. Florentyna Pawlak wprowadzi uczestników w świat edytowalnej rzeczywistości.
Specjaliści mBanku Adrian Wojtasik i Paulina Sokołowska przedstawią proces wprowadzania zmian w aplikacji z perspektywy product ownera, Igor Farafonow (Uxeria.com) podpowie jak projektować i tworzyć lepsze produkty cyfrowe, Mobee Dick podzieli się wnioskami na temat fundamentów udanej współpracy z klientem i tworzenia skutecznego zespołu.
Miłosz Kurzawski z Blue Media pokaże, jak eCommerce zmienia się w Commerce, Maja Schaefer z Chatbotize doradzi, w jaki sposób wykorzystać komunikatory w budowaniu wizerunku marki, a Antonina Grzelak z Primesoft Polska opowie, jak prowadzić skuteczny marketing aplikacji mając do dyspozycji bardzo ograniczony budżet.
Część merytoryczną pierwszego dnia zakończy Michał Górecki (michalgorecki.pl) wprowadzając uczestników w meandry ludzkiej osobowości i konsekwencji, jakie ze sobą niosą.
Wieczór, gwiazdy i nagrody
Po zakończeniu pierwszego dnia konferencji Stara Zajezdnia by De Silva w Krakowie otworzy podwoje dla uczestników najbardziej emocjonującego wydarzenia – gali Mobile Trends Awards. Zwycięzców w 10 kategoriach poznamy już wieczorem 12 marca.
Czytaj więcej: Kto w tym roku otrzyma Oscara branży mobile? Znamy już listę nominowanych do Mobile Trends Awards!
– Tradycyjnie na wybór najlepszych rozwiązań mieli wpływ Internauci, którzy w tym roku oddali rekordową liczbę głosów na projekty – mówi Robert Rachwał, główny organizator i przewodniczący kapituły konkursowej Mobile Trends Awards. – Ponad 145 tysięcy głosów to prawie 3 razy więcej niż w latach poprzednich. Głos internautów da zwycięskim projektom dodatkowe punkty, które zostaną dodane do głosów kapituły. Ta obradować będzie w Krakowie już 29 lutego – dodaje.
Wieczór uświetni występ Ady Szulc – polskiej wokalistki, uczestniczki I edycji X Factor, w której zajęła III miejsce. Patronat honorowy nad galą Mobile Trends Awards objęło Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Rozwoju, Witold Kozłowski Marszałek Województwa Małopolskiego, Jacek Majchrowski Prezydent Miasta Krakowa, IAB Polska i DIMAQ.
#MTC2020 łączy branżę mobile
Organizatorzy są przekonani, że tak wspaniale rozpoczęty wieczór przerodzi się w wyjątkowe wydarzenie integracyjne – Autopay Networking Party tuż po zakończeniu gali MTA. W swobodnej atmosferze będzie można nawiązać nowe kontakty i współprace biznesowe. Jak zapewniają, o dobry nastrój i wyśmienitą zabawę zadba sponsor imprezy – Autopay by Blue Media, firma proponująca system szybkich i automatycznych płatności. Autopay umożliwia oszczędzanie czasu oraz bezpieczeństwo transakcji, a dodatkowo 12 marca zadba o uczestników imprezy networkingowej zapewniając doskonałą zabawę.
Fantastyczne rozwiązania – jak je znaleźć?
Drugi dzień konferencji rozpocznie Tomasz Woźniak (Future Mind) z wystąpieniem dotyczącym superapps oraz Krzysztof Jackowski (Netguru) opowiadając o Machine Learningu w aplikacjach mobilnych.
Po przerwie na scenie zobaczymy różne oblicza sprzedaży. Miłosz Wójcik (Appchance Group) opowie jak tworzyć aplikacje m-commerce, które sprzedają, a Wojciech Szymczyk (VUE International) i Mariusz Bednarko (Infinity Group) przedstawią kulisy wdrożenia omnichannelowej sprzedaży w Multikinie. Marcin Dąbrowski (Surge Cloud) i Marcin Szczur (Blue Media) opowiedzą o innowacjach, które przyspieszają czas zakupów i o tym, jak wykorzystać je w biznesie.
Wśród wystąpień nie zabraknie również trochę technicznych aspektów. Zadbają o to Bartek Sibiga z DDOB (Dlaczego Vertical Video zmieni świat), Dominik Roszkowski (Roszkowski.dev – dlaczego następną aplikację musisz zbudować we Flutterze?) oraz Bartosz Górecki z ‘merce (Stracić głowę dla PWA. Dlaczego dobra aplikacja wymaga jeszcze lepszego zaplecza?).
Sukces od kuchni
Spragnionych studium przypadku ucieszy blok case study. Znajdą się tam przykłady dotyczące tworzenia i monetyzowania aplikacji powyżej 1 miliona pobrań (Krzysztof Wojewodzic z Escola), zmieniania zasad rynkowych przez aplikację mobilną (Artur Stankiewicz z Orange Polska), cyfrowej transformacji Gazety Wyborczej (Aleksandra Karpińska-Gugała), pierwszego w Europie wdrożenia technologii TWA dla aplikacji mobilnej (Michał Szklarski i Jakub Rak z e-point i morele.net) oraz aplikacji mobile mierzącej działania offline (Krzysztof Łuczak i Marcin Lenkiewicz z Blix).
Quiz Wiedzy o Mobile
Po ogromnej dawce wiedzy, wspaniałych emocjach i wyśmienitej zabawie całość dopełni nutka rywalizacji. Na zakończenie konferencji przygotowano Wielki Quiz Wiedzy o Mobile z cennymi nagrodami, dlatego warto wziąć w nim udział.
Więcej informacji oraz możliwość zakupu biletów: 2020.mobiletrends.pl/rejestracja#register.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.