X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Dlaczego aplikacje stają się coraz bardziej uzależniające? Dowiemy się tego podczas MTC 2020

Jak żyć, kiedy rzeczywistość jest coraz mniej prawdziwa, a social media zmieniają nas w zombie? Między innymi o tym opowiedzą eksperci podczas Mobile Trends Conference 2020.

Dlaczego aplikacje stają się coraz bardziej uzależniające? Dowiemy się tego podczas MTC 2020źródło: materiały od organizatora

reklama


1 godzina i 47 minut. Tyle czasu średnio spędzili Polacy każdego dnia ubiegłego roku na aktywności w social media według statystyk GlobalWebIndex. O 36 minut mniej niż wynosi średnia światowa, ale o 30 minut więcej w porównaniu do roku 2015. Aplikacje stają się coraz bardziej uzależniające – dlaczego? Jakie są tego konsekwencje?

Od odpowiedzi na te pytania rozpocznie się Mobile Trends Conference już 12 marca.

Mobile Trends Conference 2020

2 dni, 24 wystąpienia w tym 5 case studies, 27 prelegentów  – tak rysuje się merytoryczna część wyjątkowej konferencji branży mobile. Pierwszego dnia konferencji na scenie królować będą głównie „miękkie” tematy – o tym, jak aplikacje uzależniają i zmieniają użytkowników w dawców danych opowie Artur Kurasiński. Florentyna Pawlak wprowadzi uczestników w świat edytowalnej rzeczywistości.

Specjaliści mBanku Adrian Wojtasik i Paulina Sokołowska przedstawią proces wprowadzania zmian w aplikacji z perspektywy product ownera, Igor Farafonow (Uxeria.com) podpowie jak projektować i tworzyć lepsze produkty cyfrowe, Mobee Dick podzieli się wnioskami na temat fundamentów udanej współpracy z klientem i tworzenia skutecznego zespołu.

Miłosz Kurzawski z Blue Media pokaże, jak eCommerce zmienia się w Commerce, Maja Schaefer z Chatbotize doradzi, w jaki sposób wykorzystać komunikatory w budowaniu wizerunku marki, a Antonina Grzelak z Primesoft Polska opowie, jak prowadzić skuteczny marketing aplikacji mając do dyspozycji bardzo ograniczony budżet.

Część merytoryczną pierwszego dnia zakończy Michał Górecki (michalgorecki.pl) wprowadzając uczestników w meandry ludzkiej osobowości i konsekwencji, jakie ze sobą niosą.

źródło: materiały od organizatora

Wieczór, gwiazdy i nagrody

Po zakończeniu pierwszego dnia konferencji Stara Zajezdnia by De Silva w Krakowie otworzy podwoje dla uczestników najbardziej emocjonującego wydarzenia – gali Mobile Trends Awards. Zwycięzców w 10 kategoriach poznamy już wieczorem 12 marca.

Czytaj więcej: Kto w tym roku otrzyma Oscara branży mobile? Znamy już listę nominowanych do Mobile Trends Awards!

– Tradycyjnie na wybór najlepszych rozwiązań mieli wpływ Internauci, którzy w tym roku oddali rekordową liczbę głosów na projekty – mówi Robert Rachwał, główny organizator i przewodniczący kapituły konkursowej Mobile Trends Awards. – Ponad 145 tysięcy głosów to prawie 3 razy więcej niż w latach poprzednich. Głos internautów da zwycięskim projektom dodatkowe punkty, które zostaną dodane do głosów kapituły. Ta obradować będzie w Krakowie już 29 lutego – dodaje.

Wieczór uświetni występ Ady Szulc – polskiej wokalistki, uczestniczki I edycji X Factor, w której zajęła III miejsce. Patronat honorowy nad galą Mobile Trends Awards objęło Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Rozwoju, Witold Kozłowski Marszałek Województwa Małopolskiego, Jacek Majchrowski Prezydent Miasta Krakowa, IAB Polska i DIMAQ.

#MTC2020 łączy branżę mobile

Organizatorzy są przekonani, że tak wspaniale rozpoczęty wieczór przerodzi się w wyjątkowe wydarzenie integracyjne – Autopay Networking Party tuż po zakończeniu gali MTA. W swobodnej atmosferze będzie można nawiązać nowe kontakty i współprace biznesowe.  Jak zapewniają, o dobry nastrój i wyśmienitą zabawę zadba sponsor imprezy – Autopay by Blue Media, firma proponująca system szybkich i automatycznych płatności. Autopay umożliwia oszczędzanie czasu oraz bezpieczeństwo transakcji, a dodatkowo 12 marca zadba o uczestników imprezy networkingowej zapewniając doskonałą zabawę.

źródło: materiały od organizatora

Fantastyczne rozwiązania – jak je znaleźć?

Drugi dzień konferencji rozpocznie Tomasz Woźniak (Future Mind) z wystąpieniem dotyczącym superapps oraz Krzysztof Jackowski (Netguru) opowiadając o Machine Learningu w aplikacjach mobilnych.

Po przerwie na scenie zobaczymy różne oblicza sprzedaży. Miłosz Wójcik (Appchance Group) opowie jak tworzyć aplikacje m-commerce, które sprzedają, a Wojciech Szymczyk (VUE International) i Mariusz Bednarko (Infinity Group) przedstawią kulisy wdrożenia omnichannelowej sprzedaży w Multikinie. Marcin Dąbrowski (Surge Cloud) i Marcin Szczur (Blue Media) opowiedzą o innowacjach, które przyspieszają czas zakupów i o tym, jak wykorzystać je w biznesie.

Wśród wystąpień nie zabraknie również trochę technicznych aspektów. Zadbają o to Bartek Sibiga z DDOB (Dlaczego Vertical Video zmieni świat), Dominik Roszkowski (Roszkowski.dev – dlaczego następną aplikację musisz zbudować we Flutterze?) oraz Bartosz Górecki z ‘merce (Stracić głowę dla PWA. Dlaczego dobra aplikacja wymaga jeszcze lepszego zaplecza?). 

Sukces od kuchni

Spragnionych studium przypadku ucieszy blok case study. Znajdą się tam przykłady  dotyczące tworzenia i monetyzowania aplikacji powyżej 1 miliona pobrań (Krzysztof Wojewodzic  z Escola), zmieniania zasad rynkowych przez aplikację mobilną (Artur Stankiewicz z Orange Polska), cyfrowej transformacji Gazety Wyborczej (Aleksandra Karpińska-Gugała), pierwszego w Europie wdrożenia technologii TWA dla aplikacji mobilnej (Michał Szklarski i Jakub Rak z e-point i morele.net) oraz aplikacji mobile mierzącej działania offline (Krzysztof Łuczak i Marcin Lenkiewicz z Blix).

Quiz Wiedzy o Mobile

Po ogromnej dawce wiedzy, wspaniałych emocjach i wyśmienitej zabawie całość dopełni nutka rywalizacji. Na zakończenie konferencji przygotowano Wielki Quiz Wiedzy o Mobile z cennymi nagrodami, dlatego warto wziąć w nim  udział.  

Więcej informacji oraz możliwość zakupu biletów: 2020.mobiletrends.pl/rejestracja#register.

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail