X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Twitter wprowadza Fleets, czyli odmianę znanych nam Stories

Jak Fleets sprawdzi się wśród użytkowników Twittera?

Twitter wprowadza Fleets, czyli odmianę znanych nam Storiesźródło: shutterstock.com

reklama


Instagram, Facebook i Snapchat największe zaangażowanie odnotowują na Stories. Najwidoczniej pozazdrościł im Twitter, który postanowił wprowadzić swoją wersję krótkich filmików zwanych Fleets. Czym będzie się różnił?

Fleets na Twitterze

Co prawda Twitter uznaje swoją nową funkcję jako zupełnie coś innego, jednak w rzeczywistości bardzo przypomina ona Stories na innych serwisach, typu Instagram. Dodatkowo, w ten sam sposób możemy je utworzyć, naciskając znak “+” w kołeczku, które znajduje się u góry ekranu.

źródło: socialmediatoday.com

Również bardzo podobnie do innych mediów społecznościowych, będą działały powiadomienia o nowych Fleets, czyli poprzez pojawiającą się niebieską obwódkę. Ale jak czytamy w jednym z postów osoby odpowiedzialnej za rozwój Twittera, chociaż wygląda to podobnie to cel Fleets jest zupełnie inny.

Po czym w kolejnym poście uzupełnia wiedzę na temat nowej funkcji.

Jak czytamy we wpisach, Fleets powstało po to, aby wyrażać myśli i znika po 24 godzinach. W dodatku nie może być publiczne, ale jest traktowane bardziej jako wiadomość bezpośrednia i sam użytkownik wybiera do kogo to dotrze. Sami twórcy nazywają je po prostu niejawnymi, szybkimi informacjami.

Czy użytkownikom Twittera jest to potrzebne?

Rosnąca popularność Stories tylko utwierdza w przekonaniu inne serwisy, że warto inwestować w ten rodzaj aktywności. Twitter, jako medium znane z popularyzacji wyrażania własnej opinii i ciągłego rozwoju swojego pierwotnego założenia zdecydował się także na stworzenie Fleets. I nie powinno to nikogo dziwić, ponieważ to nowa forma mówienia o czymś wprost. Zadziwia jedynie to, że Twitter nie wymyślił tego sposobu jako pierwszy, właśnie ze względu na format jaki prezentował od samego początku. Pozostaje tylko teraz pytanie, czy zważając na fakt istnienia Stories na innych serwisach, użytkownicy Twittera również przyjmą go entuzjastycznie?

Promuj biznes na łamach SOCIALPRESS.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail