X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook wprowadza nowe szablony postów dla firm w związku z pandemią

Czy gotowe szablony postów ułatwią firmom komunikację z odbiorcami w mediach społecznościowych?

Facebook wprowadza nowe szablony postów dla firm w związku z pandemiąźródło: shutterstock.com

reklama


Szybko, zwięźle i na temat. A gdyby jeszcze dało się przy tym utrzymać kontakt z klientem, to w ogóle prowadzenie firmy z domu wydawałoby się przyjemniejsze. I właśnie takie rozwiązanie wymyślił Facebook tworząc gotowe szablony postów. Jak one wyglądają?

Realizacja zamówienia w kilka minut

W przekazywaniu istotnych informacji na temat swojej usługi lub produktu, a także szybkim przekierowaniu konsumenta do koszyka zakupowego, może pomóc Ci szablon postów, który opracował Facebook. Jest to co prawda proste narzędzie wizualne do komunikowania zmian biznesowych, ale również zachęcenie do wsparcia poprzez zakup karty podarunkowej, czy zrobienie zakupów online.

źródło: facebook.com

Aby pobrać taki szablon, wystarczy wejść na stronę Facebooka i wybrać taki, który najbardziej przypadnie nam do gustu. Na przykład, możemy zdecydować się na taki z emotikoną, po polsku.

źródło: facebook.com

Modyfikacja odpowiedzi automatycznych

To nie jedyna forma usprawnienia kontaktu firmy z odbiorcami. Facebook przygotował bowiem dodatkowo zbiór odpowiedzi automatycznych, które możesz odpowiednio skonfigurować. Instrukcja dotycząca tego jak to zrobić, również znajduje się na stronie Facebooka.  I oczywiście, mamy też możliwość zrobienia wersji live, gdzie nasi odbiorcy mogą zadawać pytania na bieżąco. Ta funkcja jest na oczywiście znana, ale niedawno została ona nieco ulepszona, przez co transmisja stała się szybszym rozwiązaniem.

 

źródło: facebook.com

Czy taki zestaw szablonów ułatwi firmom komunikację z potencjalnymi, przyszłymi klientami? A może dla odbiorcy decyzja o zastosowaniu takiego szablonu będzie oznaką braku kreatywności? Zapewne już niebawem będziemy mogli zobaczyć, czy jakieś marki się na nie zdecydowały i jaki to odniosło skutek.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail