reklama
Serwis PornHub niejednokrotnie zaskoczył nas swoimi marketingowymi posunięciami. Tym razem nie było inaczej. Twórcy platformy uruchomili serwis ScrubHub, w ramach którego prezentowane są materiały wideo… uczące, jak myć ręce.
PornHub z nowym, nietypowym serwisem
Jak czytamy na WeRSM, odkąd PornHub zaczął oferować konto premium za darmo na całym świecie, ruch w wiodącym serwisie z treściami wideo dla dorosłych wzrósł o 24,4%. Takie posunięcie ze strony firmy miało być zachętą dla użytkowników do tego, aby stosowali się do wytycznych i pozostali w domach. Być może dlatego także, w obliczu pandemii, PornHub postanowił wykorzystać swoją rozpoznawalność, aby wyedukować użytkowników na temat zachowania higieny dłoni.
Z tego powodu powstał nowy portalu ScrubHub i towarzysząca mu kampania. Platforma dostarcza informacji na temat procedur dbania o czystość rąk i tego, w jaki sposób możemy ograniczyć rozprzestrzenianie się koronawirusa. Znajdziemy na niej setki filmów o myciu rąk, które zostały stworzone zarówno przez aktorów PornHuba, jak i zwykłych ludzi.
Na stronie znajduje się także pasek umożliwiający zgłoszenie swoich dłoni do materiałów wideo. Po wypełnieniu formularza możliwe jest aplikowanie i zapewnienie sobie nietypowej sławym. Każdego dnia ogłaszani są finaliści, a spośród nich wyłonieni zostaną zwycięzcy.
Działania edukacyjne i pomoc organizacjom non-profit
ScrubHub to nowy portal i kampania rozpoczęta, aby nauczyć ludzi, jak ćwiczyć właściwe procedury higieniczne, a tym samym ograniczyć rozprzestrzenianie się koronawirusa. Działania pod szyldem ScrubHub wiążą się także ze zbiórką środków pieniężnych na rzecz organizacji non-profit pomagającym w walce z COVID-19.
Trzeba przyznać, że to ciekawa inicjatywa PornHuba, który w oryginalny sposób postanowił włączyć się w walkę z kryzysem, a przede wszystkim w edukację użytkowników internetu.