reklama
Sukces organizowanych od początku pandemii koronawirusa webinarów, stał się pierwszym krokiem w budowie kolejnego formatu, oferowanego przez ekspertów zaangażowanych w projekt pod nazwą Akademia Marketingu.
Już początkiem czerwca, rusza nowy cykl e-szkoleń, dedykowanych marketerom oraz managerom odpowiedzialnym za tworzenie treści i działania content marketingowe, a także dziennikarzom, redaktorom, twórcom stron internetowych i osobom zajmującym się analizą danych w internecie.
O e-szkoleniach
E-szkolenia odbywać się będą w formie interaktywnego live’a, z pełnym udziałem uczestników. Podobnie jak w przypadku tradycyjnych szkoleń Akademii, udział w wydarzeniu jest limitowany dla 12 uczestników. Zajęcia zostaną podzielone na części: teoretyczną, ćwiczenia indywidualne, grupowe, burzę mózgów oraz case studies i pracę na udostępnionych narzędziach.
Naszym celem jest edukacja marketerów i przekazywanie im praktycznej i biznesowo skutecznej wiedzy na temat zasad komunikacji, mierzenia efektów oraz planowania budżetów reklamowych. Wiedza ta jest kluczowa w czasach, kiedy na naszych oczach zmienia się rzeczywistość i marketing internetowy staje się jeszcze ważniejszą dźwignią podnoszącą efektywność sprzedaży. Dlatego, obok webinarów, uruchamiamy format e-szkoleń, których celem jest pogłębienie wiedzy przedsiębiorców na temat efektywnej i skutecznej sprzedażowo komunikacji. Eksperci wraz z uczestnikami w sposób warsztatowy przepracowują konkretne wyzwania w komunikacji biznesowej, rozwiązują problemy z jakimi mogą mierzyć się w firmach, dają konkretne rozwiązania i wskazówki, jak skutecznie zarządzać budżetem marketingowym – mówi Grzegorz Miłkowski, główny organizator Akademii Marketingu.
Jak zorganizować pracę redakcji bloga/portalu
Cykl e-szkoleń otwiera spotkanie ze specjalistami z agencji ContentHouse. 2 czerwca na zajęcia zapraszają Sylwia Paszyna, Content Specialist oraz Michał Grzebyk, Head of PR & Content Marketing agencji. Ponad pięciogodzinne zajęcia pomogą uczestnikom zdobyć wiedzę:
- Jak tworzyć zespoły redakcyjne
- Jak opracować harmonogram publikacji
- Jak tworzyć konspekty i do czego są przydatne
- Z jakich narzędzi korzystać
- Jak współpracować i oceniać dziennikarzy
- Jak stale ulepszać swój warsztat
Zajęcia skierowane są do osób, które planują założyć bloga lub kierują redakcją portalu i chcą usprawniać swoją pracę.
Więcej o szkoleniu „Jak organizować pracę redakcji bloga/portalu” – TUTAJ
Jak skutecznie wdrożyć technologię marketing automation w firmie B2B lub aplikacji SaaS
Dzień później, już 3 czerwca, Akademia Marketingu zaprasza na spotkanie szkoleniowe z Michałem Korbą, ekspertem User.com w dziedzinie Marketing Automation. Prowadzący szczegółowo wytłumaczy jak technicznie implementować i odpowiednio ustrukturyzować procesy biznesowe. Przedstawi także zasady i praktyki ścieżek automatyzacji oraz da przykłady efektywnego wykorzystania funkcji systemów Marketing Automation przez firmy B2B i SaaS.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się także jak projektować automatyzacje pozyskujące leady, oraz w jaki sposób automatyzować inne procesy biznesowe związane z marketingiem i sprzedażą.
Więcej o szkoleniu „Jak skutecznie wdrożyć technologię marketing automation w firmie B2B lub aplikacji SaaS” – TUTAJ
Analityka w content marketingu
A już 9 czerwca na e-szkolenie o analityce zaprosi przedstawiciel firmy Analityczny, Mateusz Muryjas. Wirtualne spotkanie pozwoli uczestnikom znaleźć odpowiedzi na pytania:
- Jak przeprowadzić audyt konta Google Analytics dla serwisu z dużą ilością treści
- Jakie są najważniejsze raporty i metryki w Google Analytics, które definiują skuteczność marketingu
- Jak segmentować dane w Google Analytics, wyznaczać cele przydatne w content marketingu i jak wykorzystać te dane w kampaniach marketingowych
- Jak tworzyć, konfigurować i wykorzystywać zdarzenia w Google Tag Managerze, dzięki którym mierzy się interakcje użytkowników w witrynie,
- Jak stosować inne narzędzia (Google Sheets, Hotjar, Google Data Studio) w praktycznych case studies związanych z content marketingiem
- Jak unikać popularnych błędów w zbieraniu i interpretowaniu danych
Szkolenie, dedykowane jest osobom średnio-zaawansowanym, znającym podstawowe pojęcia analityki internetowej oraz znających narzędzia Google Analitics i Google Tag Manager.
Więcej o szkoleniu „Analityka internetowa w content marketingu” – TUTAJ
SOCIALPRESS jest patronem medialnym e-szkoleń.