X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook testuje “alerty zaangażowania” w grupach tematycznych

Facebook wprowadził nową funkcję w grupach tematycznych. To pomoc dla administratorów w monitorowaniu działań członków.

Facebook testuje “alerty zaangażowania” w grupach tematycznychźródło: shutterstock.com

reklama


Gigant social mediów coraz więcej uwagi poświęca grupom tematycznym i zaangażowaniu zarówno członków, jak też administratorów i moderatorów. Teraz, pomoże osobom zarządzającym grupą kontrolować liczbę polubień i komentarzy do konkretnego posta.

Administratorzy ze zwiększoną kontrolą

Jak poinformował nie tak dawno w jednym ze swoich postów na Twitterze Matt Navarra, Facebook testuje “alerty zaangażowania” w grupach tematycznych.

Oznacza to, że od teraz każdy administrator, będzie mógł odpowiednio skonfigurować alerty do określonych postów, gdzie pojawia się najwięcej komentarzy i polubień. Dzięki temu, łatwiejsza stanie się kontrola wypowiedzi członków grupy, co według Facebooka, w połączeniu z alertem słów kluczowych, może ułatwić redukcję mowy nienawiści oraz zminimalizować ilość niechcianych treści. Dodatkowo, możemy wybrać konkretne rodzaje zaangażowania, np. informacje o postach z nadmierną liczbą złośliwych komentarzy. Jak czytamy w serwisie socialmediatoday.com, wszystko po to, aby jak twierdzi Facebook, zachować w obrębie grup należyty porządek.

Pomoc czy przeszkoda?

O tym, czy nowa funkcja zostanie wprowadzona w życie i kiedy to nastąpi, jeszcze nie wiemy. Natomiast prawdę mówiąc, wydaje się ona być jednym z lepszych pomysłów giganta mediów społecznościowych. I chociaż ostatnio wprowadzone zmiany, jak np. ranking komentarzy tylko irytują użytkowników tego medium, cały czas mamy do czynienia z nowymi informacjami na temat funkcji. Jednak pełni nadziei wierzymy w dobre intencje serwisu społecznościowego oraz w “alert zaangażowania”. Być może przyjdzie nam się jeszcze miło zaskoczyć w temacie zmian na Facebooku, na co cierpliwie czekamy.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail