reklama
Stories to ulubiony sposób na komunikację dla młodszych użytkowników. Natomiast sięgają po niego również już doświadczone osoby w social mediach oraz marketerzy. Tylko czy LinkedIn to odpowiednie miejsce na tę funkcję?
LinkedIn i Stories
Stories na LinkedIn nie będzie w zasadzie różniło się od tego znanego nam z Instagrama czy Facebooka. Podobnie jak na innych serwisach, będzie pojawiało się one na pasku, w małym kółeczku i zniknie po 24 godzinach. Jedyna różnica jaką zauważyliśmy, to długość odbytej sesji. Na Instagramie jedna sesja wynosi bowiem 15 sekund, na LinkedIn będzie wynosiła aż 20 sekund.
Natomiast dla wszystkich pragnących zapoznać się z instrukcją obsługi tej funkcji, platforma przygotowała krótkie wytyczne w zakładce “pomoc“. Na tę chwilę jednak, mogą ze Stories na LinkedInie korzystać jedynie użytkownicy z Brazylii, dla których również funkcja
Reklama
wprowadzana jest stopniowo. Prawdopodobnie, gdy okaże się spełniać swoje zadanie – serwis poszerzy ją również o inne kraje.
Czy na tym serwisie to konieczne?
To pytanie zadają sobie wszyscy. Wielu odbiorców nie uważa, aby serwis był odpowiednim miejscem na tego typu opcje. Co prawda, właśnie za pomocą Stories można dotrzeć do szerszego grona odbiorców, zwłaszcza tych młodych, ale to wciąż wydaje się być kontrowersyjne posunięcie. Natomiast dla samego serwisu to próba zwiększenia zaangażowania użytkowników, które i tak rośnie w związku z pandemią. Jak taką formę komunikacji przyjmą użytkownicy? I przede wszystkim, czy przypadkiem LinkedIn nie odnotuje więcej strat niż zysków? O tym na pewno przekonamy się w najbliższych miesiącach.
Reklama