X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Oto nowa, biznesowa skrzynka odbiorcza w Messengerze

Facebook wprowadza znaczne ułatwienie dla administratorów Stron. Od teraz mogą oni w prosty sposób przełączać się pomiędzy prywatną a firmową skrzynką odbiorczą w Messengerze.

Oto nowa, biznesowa skrzynka odbiorcza w Messengerzeźródło: shutterstock.com

reklama


Facebook postanowił usprawnić korzystanie z serwisu użytkownikom prowadzącym swoje prywatne profile i konta biznesowe. Od teraz znacznie prostsze będzie przełączenie się pomiędzy skrzynką odbiorczą prywatnego profilu a Stron.

Ułatwienie dla biznesu w Messengerze

Nowa opcja skrzynki, o której poinformował wczoraj Product Manager Messengera, pozwala menedżerom Stron w prosty sposób przełączyć się między osobistym a biznesowym kontem w komunikatorze. Dzięki temu mogą skrócić czas odpowiedzi i kontrolować w jednym miejscu nowe zapytania.

Co więcej, firmy mogą również wybrać opcję otrzymywania powiadomień w aplikacji Messenger. Biznesowa skrzynka odbiorcza  jest uzupełnieniem aplikacji Menedżer Stron, w której oprócz wiadomości, firmy mogą zarządzać swoimi postami na Facebooku, tworzyć reklamy i przeglądać statystyki.

źródło: messengernews.fb.com

W skrzynce odbiorcze zyskamy więc możliwość wyboru, czy chcemy zobaczyć wiadomość otrzymane na nasze prywatne konto czy może na profil naszej firmy/marki.

źródło: messengernews.fb.com

Kontakt z firmami za pomocą Facebooka

Według badań Facebooka ponad 90% administratorów Stron biznesowych Facebooka korzysta z Messengera do komunikowania się z przyjaciółmi i rodziną. Od wielu osób pojawiają się także głosy, że nie chcą oni pobierać zbyt wielu aplikacji na swoje urządzenia. Jednocześnie szybkość odpowiedzi na zapytania Klientów ma obecnie ogromne znaczenie. Szczególnie w trakcie pandemii, gdy to jeden ze głównych kanałów komunikacji, a użytkownicy chętnie z niego korzystają.

Według badania Hubspot, które przytacza przedstawiciel Facebooka, 90% klientów ocenia natychmiastową odpowiedź jako ważną lub bardzo ważną, gdy ma pytanie marketingowe lub sprzedażowe. Konsumenci mają dziś wiele zapytań o godziny pracy, dostępność produktów, opcję dostawy czy odbioru. Przykładowo goście hoteli odwołują lub rezerwują swoje pobyty o różnych porach dnia. Wówczas czas reakcji na tego typy zapytania jest ważny. Z pewnością więc m.in. z tego powodu Facebook postanowił znaleźć sposób na poprawę doświadczeń swoich użytkowników.

Dostępność nowej skrzynki biznesowej

Nową skrzynkę biznesową rozpoczęto udostępniać w aplikacji Messenger na iOS. Będzie także dostępna na Androida w ciągu kilku najbliższych tygodni. Z pewnością wywoła ona uśmiech na twarzy niejednego administratora Strony na Facebooku.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail