![Oto nowa, biznesowa skrzynka odbiorcza w Messengerze Oto nowa, biznesowa skrzynka odbiorcza w Messengerze](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F06%2FMessenger-skrzynka-biznesowaa-1.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
Facebook postanowił usprawnić korzystanie z serwisu użytkownikom prowadzącym swoje prywatne profile i konta biznesowe. Od teraz znacznie prostsze będzie przełączenie się pomiędzy skrzynką odbiorczą prywatnego profilu a Stron.
Ułatwienie dla biznesu w Messengerze
Nowa opcja skrzynki, o której poinformował wczoraj Product Manager Messengera, pozwala menedżerom Stron w prosty sposób przełączyć się między osobistym a biznesowym kontem w komunikatorze. Dzięki temu mogą skrócić czas odpowiedzi i kontrolować w jednym miejscu nowe zapytania.
Co więcej, firmy mogą również wybrać opcję otrzymywania powiadomień w aplikacji Messenger. Biznesowa skrzynka odbiorcza jest uzupełnieniem aplikacji Menedżer Stron, w której oprócz wiadomości, firmy mogą zarządzać swoimi postami na Facebooku, tworzyć reklamy i przeglądać statystyki.
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2020/06/skrzynka-biznesowa.png)
źródło: messengernews.fb.com
W skrzynce odbiorcze zyskamy więc możliwość wyboru, czy chcemy zobaczyć wiadomość otrzymane na nasze prywatne konto czy może na profil naszej firmy/marki.
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2020/06/messenger-skrzynka-biznesowa.png)
źródło: messengernews.fb.com
Kontakt z firmami za pomocą Facebooka
Według badań Facebooka ponad 90% administratorów Stron biznesowych Facebooka korzysta z Messengera do komunikowania się z przyjaciółmi i rodziną. Od wielu osób pojawiają się także głosy, że nie chcą oni pobierać zbyt wielu aplikacji na swoje urządzenia. Jednocześnie szybkość odpowiedzi na zapytania Klientów ma obecnie ogromne znaczenie. Szczególnie w trakcie pandemii, gdy to jeden ze głównych kanałów komunikacji, a użytkownicy chętnie z niego korzystają.
Według badania Hubspot, które przytacza przedstawiciel Facebooka, 90% klientów ocenia natychmiastową odpowiedź jako ważną lub bardzo ważną, gdy ma pytanie marketingowe lub sprzedażowe. Konsumenci mają dziś wiele zapytań o godziny pracy, dostępność produktów, opcję dostawy czy odbioru. Przykładowo goście hoteli odwołują lub rezerwują swoje pobyty o różnych porach dnia. Wówczas czas reakcji na tego typy zapytania jest ważny. Z pewnością więc m.in. z tego powodu Facebook postanowił znaleźć sposób na poprawę doświadczeń swoich użytkowników.
Dostępność nowej skrzynki biznesowej
Nową skrzynkę biznesową rozpoczęto udostępniać w aplikacji Messenger na iOS. Będzie także dostępna na Androida w ciągu kilku najbliższych tygodni. Z pewnością wywoła ona uśmiech na twarzy niejednego administratora Strony na Facebooku.