X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Oto nowa, biznesowa skrzynka odbiorcza w Messengerze

Facebook wprowadza znaczne ułatwienie dla administratorów Stron. Od teraz mogą oni w prosty sposób przełączać się pomiędzy prywatną a firmową skrzynką odbiorczą w Messengerze.

Oto nowa, biznesowa skrzynka odbiorcza w Messengerzeźródło: shutterstock.com

reklama


Facebook postanowił usprawnić korzystanie z serwisu użytkownikom prowadzącym swoje prywatne profile i konta biznesowe. Od teraz znacznie prostsze będzie przełączenie się pomiędzy skrzynką odbiorczą prywatnego profilu a Stron.

Ułatwienie dla biznesu w Messengerze

Nowa opcja skrzynki, o której poinformował wczoraj Product Manager Messengera, pozwala menedżerom Stron w prosty sposób przełączyć się między osobistym a biznesowym kontem w komunikatorze. Dzięki temu mogą skrócić czas odpowiedzi i kontrolować w jednym miejscu nowe zapytania.

Co więcej, firmy mogą również wybrać opcję otrzymywania powiadomień w aplikacji Messenger. Biznesowa skrzynka odbiorcza  jest uzupełnieniem aplikacji Menedżer Stron, w której oprócz wiadomości, firmy mogą zarządzać swoimi postami na Facebooku, tworzyć reklamy i przeglądać statystyki.

źródło: messengernews.fb.com

W skrzynce odbiorcze zyskamy więc możliwość wyboru, czy chcemy zobaczyć wiadomość otrzymane na nasze prywatne konto czy może na profil naszej firmy/marki.

źródło: messengernews.fb.com

Kontakt z firmami za pomocą Facebooka

Według badań Facebooka ponad 90% administratorów Stron biznesowych Facebooka korzysta z Messengera do komunikowania się z przyjaciółmi i rodziną. Od wielu osób pojawiają się także głosy, że nie chcą oni pobierać zbyt wielu aplikacji na swoje urządzenia. Jednocześnie szybkość odpowiedzi na zapytania Klientów ma obecnie ogromne znaczenie. Szczególnie w trakcie pandemii, gdy to jeden ze głównych kanałów komunikacji, a użytkownicy chętnie z niego korzystają.

Według badania Hubspot, które przytacza przedstawiciel Facebooka, 90% klientów ocenia natychmiastową odpowiedź jako ważną lub bardzo ważną, gdy ma pytanie marketingowe lub sprzedażowe. Konsumenci mają dziś wiele zapytań o godziny pracy, dostępność produktów, opcję dostawy czy odbioru. Przykładowo goście hoteli odwołują lub rezerwują swoje pobyty o różnych porach dnia. Wówczas czas reakcji na tego typy zapytania jest ważny. Z pewnością więc m.in. z tego powodu Facebook postanowił znaleźć sposób na poprawę doświadczeń swoich użytkowników.

Dostępność nowej skrzynki biznesowej

Nową skrzynkę biznesową rozpoczęto udostępniać w aplikacji Messenger na iOS. Będzie także dostępna na Androida w ciągu kilku najbliższych tygodni. Z pewnością wywoła ona uśmiech na twarzy niejednego administratora Strony na Facebooku.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail