reklama
TikTok wprowadził nowe rozwiązanie dla małych firm. Dlatego wprowadził nową, samoobsługową platformę reklamową zapewniającą zasoby, elastyczność i nowy sposób dotarcia do klienta.
TikTok dla firm
Jeżeli mając swoją firmę dalej uważasz, że TikTok nie jest odpowiednim miejscem dla Ciebie – aplikacja chce Ci teraz udowodnić coś innego. W związku z tym, postanowiła otworzyć własną platformę TikTok dla firm. Jako usługę oferuje dostęp do samoobsługowej platformy reklamowej, od niedawna już nie tylko dla wybranych, ale dla wszystkich użytkowników na całym świecie.
Jak czytamy na blogu TikToka, obsługa reklam będzie możliwa za pomocą prostego interfejsu. Dodatkowo, jak czytamy, pozwoli to narzędzie wykorzystać kreatywność społeczności TikToka, dotrzeć do nowych odbiorców i zoptymalizować kampanie marketingowe. Jak czytamy zauważamy w serwisie socialmediatoday.com, sam proces będzie podobny do tego, znanego nam z innych serwisów społecznościowych.
Widać tu również podobieństwo do elementora kampanii wprowadzonego przez Snapchat. Zwłaszcza w momencie pracy nad wideo promocyjnym.
Czy to dobry pomysł?
Odpowiedź na to pytanie może być zależna od czynnika, który uznamy za najbardziej wpływowy. Prawdą jest, że od pewnego czasu i tak już wiele marek inwestowało w reklamę na TikToku, czego dowodem mogą być chociażby filmy z produktami firmy Tymbark czy Pepsi. Natomiast w wielu przypadkach takie rozwiązania mogą nie przynieść pożądanych efektów, gdy profil działalności naszej marki nie odpowiada temu, co prezentuje chińska aplikacja. Z drugiej strony, wszystko zależy od pomysłu i podejścia do promocji marki na TikToku. Może się tez okazać, że TikTok bardzo dużo zyska w oczach wielu firm otworzeniem takiej platformy, a w rezultacie, jego zyski ponownie zaczną wzrastać. A jest to dla aplikacji bardzo istotne, gdyż niedawno została ona zablokowana w Indiach, gdzie ten zysk był największy.