![Nowe rozwiązanie dla małych firm na TikToku Nowe rozwiązanie dla małych firm na TikToku](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F07%2FTikTok-business.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
TikTok wprowadził nowe rozwiązanie dla małych firm. Dlatego wprowadził nową, samoobsługową platformę reklamową zapewniającą zasoby, elastyczność i nowy sposób dotarcia do klienta.
TikTok dla firm
Jeżeli mając swoją firmę dalej uważasz, że TikTok nie jest odpowiednim miejscem dla Ciebie – aplikacja chce Ci teraz udowodnić coś innego. W związku z tym, postanowiła otworzyć własną platformę TikTok dla firm. Jako usługę oferuje dostęp do samoobsługowej platformy reklamowej, od niedawna już nie tylko dla wybranych, ale dla wszystkich użytkowników na całym świecie.
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2020/07/TikTok-dla-firm.png)
źródło: socialmediatoday.com
Jak czytamy na blogu TikToka, obsługa reklam będzie możliwa za pomocą prostego interfejsu. Dodatkowo, jak czytamy, pozwoli to narzędzie wykorzystać kreatywność społeczności TikToka, dotrzeć do nowych odbiorców i zoptymalizować kampanie marketingowe. Jak czytamy zauważamy w serwisie socialmediatoday.com, sam proces będzie podobny do tego, znanego nam z innych serwisów społecznościowych.
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2020/07/kampania.png)
źródło: socialmediatoday.com
Widać tu również podobieństwo do elementora kampanii wprowadzonego przez Snapchat. Zwłaszcza w momencie pracy nad wideo promocyjnym.
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2020/07/kampania-tik-tok.png)
źródło: socialmediatoday.com
Czy to dobry pomysł?
Odpowiedź na to pytanie może być zależna od czynnika, który uznamy za najbardziej wpływowy. Prawdą jest, że od pewnego czasu i tak już wiele marek inwestowało w reklamę na TikToku, czego dowodem mogą być chociażby filmy z produktami firmy Tymbark czy Pepsi. Natomiast w wielu przypadkach takie rozwiązania mogą nie przynieść pożądanych efektów, gdy profil działalności naszej marki nie odpowiada temu, co prezentuje chińska aplikacja. Z drugiej strony, wszystko zależy od pomysłu i podejścia do promocji marki na TikToku. Może się tez okazać, że TikTok bardzo dużo zyska w oczach wielu firm otworzeniem takiej platformy, a w rezultacie, jego zyski ponownie zaczną wzrastać. A jest to dla aplikacji bardzo istotne, gdyż niedawno została ona zablokowana w Indiach, gdzie ten zysk był największy.