![Już 25 września semKRK w wersji on-line Już 25 września semKRK w wersji on-line](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F08%2FsemKRK.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
25 września, w piątek, o godzinie 12:00 na Evenea Live odbędzie się 15 edycja semKRK. Na ekranie zobaczymy wystąpienia 9 prelegentów z branży SEM/SEO oraz uroczyste wręczenie nagród semKRK awards.
O semKRK
semKRK to krakowskie spotkania tworzone dla właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e- commerce, ale również specjalistów SEM oraz agencji marketingu internetowego. Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja.
Najbliższe semKRK ze względów bezpieczeństwa odbędzie się on-line, bez limitu uczestników.
Prelegenci i semKRK awards
Wśród dotychczas ogłoszonych prelegentów jest m.in Iwona Michalec, specjalistka ds. SEO i Content Marketingu w ATOM Agency, Miłosz Krasiński, właściciel w Web Chilli Fruit Consulting, Paweł Kosmala, właściciel w Kuźnia e-Biznesu, Andrzej Brandt, Head of PPC w Semahead oraz Artur Mosiak, Senior EMEA Product Lead for Smart Bidding w Google.
W trakcie semKRK#15 on-line organizatorzy wręczą nagrody semKRK awards. Te specjalne wyróżnienia otrzymają najlepsze case studies z kampanii przeprowadzonych przez polskie agencje lub na rynku polskim. Zgłoszenia w trzech kategoriach:
- Najlepsza kampania SEO
- Najlepsza kampania Google Ads
- Najlepsza kampania dla e-commerce
będą rozpatrywane przez jury złożone z prelegentów poprzednich edycji semKRK.
7 września upływa termin nadsyłania zgłoszeń, 16 września poznamy finalistów, a 25 września na żywo zostaną ogłoszeni zwycięzcy.
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2020/08/semkrk-25.09.png)
źródło: materiały prasowe
Warsztaty towarzyszące
W dniach 22-24 września odbędą się również praktyczne warsztaty online towarzyszące semKRK, które podzielono na 3 ścieżki tematyczne: SEO, które poprowadzą Kamil Sroka, Łukasz Suchy oraz Michał Suski, Google Ads, na których pojawi się Marta Koziarz, Krzysztof Marzec oraz Karol Dziedzic i Google Analytics, na których wiedzą podzieli się m.in. Bartłomiej Karczmarczyk.
Więcej o wydarzeniu: https://app.evenea.pl/event/semkrk15/
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.