reklama
LinkedIn opublikował niedawno nowy poradnik. Pokazuje w nim jak odpowiednio wykorzystywać narzędzia dostępne na platformie. Wszystko po to, aby użytkownicy mogli zwiększyć zaangażowanie i zasięgi publikowanych postów.
LinkedIn z nowym przewodnikiem
LinkedIn twierdzi, że odpowiednie wykorzystanie narzędzi dostępnych na platformie umożliwi skuteczniejsze funkcjonowanie biznesu oraz dotarcia do przyszłego klienta. Aby to udowodnić, platforma postanowiła opublikować specjalny poradnik, gdzie udziela odpowiednich rad, w jaki sposób tego dokonać. Jak czytamy, LinkedIn twierdzi, że przede wszystkim należy zrozumieć czego chcemy dokonać i znaleźć na to odpowiedni sposób. Portal sugeruje również znalezienie odpowiedniej równowagi pomiędzy nami i współpracownikami, a także żartem a powagą. Poradnik składa się z 32 stron i został podzielony na pięć części. Pierwsza z nich to Twój przypadek związany z inwestowaniem w social media. Druga, odpowie na pytanie dlaczego menadżerowie powinni spędzać czas na LinkedInie. Kolejna to porady dotyczące kreowania własnej opowieści na temat swojej działalności. Przedostatnia część dotyczy budowania własnej marki. Natomiast ostatnia, piąta, zawiera opis płatnych narzędzi w serwisie.
Jakie informacje znajdziemy w przewodniku?
W poradniku znajdziemy kilka statystyk, których zadaniem jest przekonanie czytelnika, że warto inwestować w treści na social mediach. Wśród przykładowych statystyk znajdziemy, m.in. informację, że użytkownicy social mediów to 45% populacji i poświęcają im 2,5 h dziennie, 54% szuka w social mediach produktów, a 71% ma pozytywne doświadczenia związane z marką w mediach społecznościowych.
Znajdują się także wskazówki, odpowiadające na pytanie czy przedsiębiorca jest w stanie wpływać na wskaźniki na każdym kolejnym etapie cyklu zakupowego.
LinkedIn daje te rady w trzech krokach, co widzimy na powyższym braku. Pierwszy z nich to zwiększenie zainteresowania prowadzącego do polubień i subskrypcji. Drugi zaś to zachęcenie kupujących do zarejestrowania się. I ostatni krok, to zachęcenie kupującego do proponowanego przez Ciebie rozwiązania, prowadzącego do sprzedaży. W poradniku znajdziemy też informacje na temat wyglądu posta. LinkedIn sugeruje dodawanie hasthagów, które zwiększą zasięg, odpowiadanie na komentarze czy działanie według statystyk, które bez problemu znajdziemy na stronie.
Wszystko to ma pomóc w zwiększeniu zaangażowania odbiorców i w dotarciu do jak największej liczby odbiorców. Ten poradnik, to kolejny zestaw darmowych, dobrych rad, które opublikował w ostatnim czasie serwis. I miejmy nadzieję, że będzie ich się pojawiało jeszcze więcej, zwłaszcza teraz, gdy w wyniku pandemii wiele firm musi rozpoczynać swoje działania marketingowe, również te w social mediach, od początku.