X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Vimeo ogłosiło współpracę w Pinterestem

Vimeo rozpoczęło współpracę z Pinterestem. Od teraz, użytkownicy będą mogli sprawniej tworzyć piny wideo, co może okazać się świetnym rozwiązaniem dla marketerów.

Vimeo ogłosiło współpracę w Pinterestemźródło: shutterstock.com

reklama


Nowe rozwiązanie wypracowane przez Pinteresta i Vimeo Create może przysporzyć wiele powodów do radości markom inwestującym w treści wideo. Tym bardziej, że liczba wyświetleń filmów na Pintereście wrosła ponad trzykrotnie w roku 2020.

Vimeo & Pinterest

Jak czytamy na blogu Pinteresta, użytkownicy dokonują 2,6 razy częściej zakupu, gdy jest on reklamowany za pomocą treści wideo. Dlatego też Vimeo i Pinterest postanowili nawiązać współpracę i umożliwić użytkownikom przesyłanie filmów bezpośrednio z aplikacji wideo do platformy. A to dobra wiadomość, ponieważ w lutym Vimeo uruchomiło Vimeo Create, czyli narzędzie za pomocą którego możemy tworzyć wyjątkowe treści wideo i prezentacje. Jest to możliwe dzięki specjalnym szablonom dostępnym w obrębie aplikacji.

źródło: socialmediatoday.com

Vimeo ponadto podeszło do sprawy bardzo poważnie i obok możliwości udostępnianie filmu bezpośrednio i szybko na Pintereście, na blogu umieściło kilka wskazówek dotyczących treści.

Firma zachęca do pokazania czegoś nowego i przypomina o tym, aby film nie był zbyt długi. Dodatkowo, przypomina również o napisach i lektorze lub muzyce, które mógłby okazać się kluczowy dla filmu. Kolejna rada to mądre wybranie miniatury zachęcającej użytkownika do obejrzenia filmu. No i na koniec, przypomina aby w centrum była Twoja marka.

Rozwiązanie dla marketerów?

Jeżeli Twoja marka korzysta z tych samych rozwiązań cały czas, może warto spróbować oferty Vimeo i Pinteresta. Co prawda usługa ta nie do końca jest darmowa, ponieważ aby tworzyć półprofesjonalne, szybkie filmy na Vimeo Create trzeba uiścić drobną opłatę. Natomiast możemy wypróbować tego rozwiązania w bezpłatnym okresie próbnym i zobaczyć, czy takie działanie w związku z naszą marką ma sens.

Warto również dodać, że sam Pinterest jest dobrym pomysłem, zwłaszcza w okresie pandemii, bo serwis przekroczył próg 400 milionów użytkowników. Co więcej, użytkownicy właśnie tam szukają swoich inspiracji zakupowych. A przecież nic nie działa lepiej na sprzedaż nić chęć konsumenta w połączeniu z ładnym wideo reklamującym produkt.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail