X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jaka była dwunasta edycja InternetBeta w wersji online?

W tym roku wszyscy fani konferencji InternetBeta mogli w niej uczestniczyć niezależnie od tego, gdzie się znajdują. A wszystko dlatego, że wydarzenie odbyło się w formule online.

Jaka była dwunasta edycja InternetBeta w wersji online?fot. Piotr Kordyś/ Blue Cherry Studio

reklama


Choć rok 2020 zaskoczył wszystkich i pokrzyżował różne plany, w rozkładzie jazdy tegorocznych konferencji branżowych nie mogło zabraknąć Bety. Kultowa konferencja tym razem odbyła się w wersji online.

Konferencja inna niż wszystkie

12. edycja konferencji InternetBeta, którą zaplanowano na 16-17 września 2020, była wyjątkowa. Niestety, miłośnicy konferencji oraz corocznych, wrześniowych spotkań w Kielnarowej k. Rzeszowa nie mogli w tym roku zobaczyć się na żywo. Wymiana doświadczeń, rozmowy w kuluarach i wieczorny networking są znakiem rozpoznawczym wydarzenia.

Od dwunastu lat, wczesną jesienią w nowoczesnej siedzibie Wyższej Szkoły Zarządzania i Informatyki w Rzeszowie spotykają się specjaliści z różnych środowisk i branż – m.in. internetowej, marketingowej, NGOs, start-upów czy nowych technologii. Położenie kampusu oraz otaczające go łono natury sprawiają, że przez 3 dni wydarzenia nikt nie ucieka między prelekcjami na spotkania biznesowe, a korzysta z wszystkich możliwości, jakie daje konferencja.

Niestety, pandemia pokrzyżowała plany na ponowne spotkanie na Podkarpaciu i chłonięcie wiedzy przekazywanej przez specjalistów. Organizatorzy konferencji i #ludzieBety zadbali jednak o to, by – mimo nietypowych okoliczności – i w tym roku Beta mogła się odbyć. Efektem tego była dwudniowa InternetBeta 2020 w wersji online, na którą zarejestrowało się ponad 700 osób!

W tym roku nie Kielnarowa, a… Meeting Application!

Uczestnicy tegorocznej edycji konferencji, która z racji swej formuły tym razem była bezpłatna, mogli wziąć w niej udział za pomocą Meeting Application. Wystarczyło pobrać aplikację w wersji mobilnej lub desktopowej i za pomocą niej dołączyć do wydarzenia. Dzięki temu każdy mógł być na Becie – na całym świecie!

Na starcie wydarzenia Łukasz Bis powitał wszystkich Betowiczów ze swojego centrum dowodzenia. Wysoki poziom wystąpień narzucił wszystkim prezentującym Paweł Tkaczyk, czyli Batman polskiego storytellingu, któremu to przypadła w tym roku prezentacja otwierająca Betę.

Program wydarzenia był naprawdę obfity i został skonstruowany tak, aby każdy znalazł w nim tematy ciekawe dla siebie.

„Powiem szczerze – bałem się tegorocznej edycji Bety. Bo Beta to klimat, a klimat to ludzie. Fakt, że nie mogliśmy zebrać się na wspólnej wymianie poglądów, prelekcja i afterparties w Kielnarowej, sprawiał, że miałem obawy czy uda się utrzymać atmosferę, klimat kultowego przecież wydarzenia. Moje obawy były zupełnie nie uzasadnione. Agenda była naprawdę wysokich lotów – tematów było mniej, ale za to wyselekcjonowane perełki. Wiele też bardzo ciekawych nie znalazło się w agendzie, ale czas nie jest z gumy. Prelegenci nie zawiedli! Uczestnicy dopisali! Cała społeczność pokazała, że Konferencja InternetBeta jest naprawdę ważna i powinna trwać mimo niesprzyjających warunków. Tegoroczna edycja była totalnie inna – widzę to chociażby po zmęczeniu, nie było biegania, ba! Był nawet czas na to, żeby się wyspać. Ale emocje związane z prelekcjami, zbijaniem wirtualnych piątek i samym zakończeniem Konferencji te same. Podsumuję prostymi słowami: Do zobaczenia za rok!”

Łukasz Bis, CEO InternetBeta

Dla każdego coś dobrego

Jak co roku pojawiły się tematy jak najbardziej aktualne. Przewidziano wystąpienia ekspertów omawiających zarówno kwestie bardziej techniczne, jak Google Analytics, dane, hosting, jak i prawo czy start-upy. Pojawiły się też prezentacje na temat zaangażowania społecznego, komunikacji czy przyszłości content marketingu.

Na wirtualnej scenie wydarzenia nie zabrakło nazwisk, które od wielu lat pojawiają się w agendzie Bety – takich jak Tkaczyk, Sadowski, Sala, Kozieł czy Miłkowski.

Wystąpienia podczas pierwszego dnia dostarczyły wiedzy na temat snu (Magdalena Komsta), content marketingu (Grzegorz Miłkowski), prezentacji online (Kamil Kozieł), influencer marketingu (Kacper Zdunek), komunikacji marketingowej skierowanej do osób wysoko wrażliwych (Magdalena Daniłoś), monitoringu internetu (Mikołaj Winkiel) czy fenomenu gier (Karolina Kałużyńska).

Drugi dzień zapewnił zaś dawkę inspiracji na temat tworzenia treści i generowania ruchu (Robert Marczak), pozyskiwania klientów za pomocą LinkedIna (Adrian Gamoń), zaangażowania społecznego marek (Jacek Szlak) czy sklepów internetowych (Jakub Lisiecki). Prezentacja zamykająca 12. edycję Bety należała do Michała Sadowskiego, który podzielił się poradami na temat skutecznej komunikacji w biznesie i nie tylko.

Organizatorzy i partnerzy wydarzenia

Organizatorem tegorocznej edycji wydarzenia była – podobnie jak w innych latach –  Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowi. W gronie partnerów technologicznych znaleźli się Blue Cherry Studio, GetResponse , Meeting Application oraz mobitouch. Partnerami wydarzenia zostali zaś Aeropolis – Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny, Big Thing, Brand24, Biuro Karier Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, CoffeeDesk, ContentHouse, cyber_Folks, Eactive, Feb, filmcloud, kancelaria Lubasz i Wspólnicy, Prefactum, Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego, sellizer oraz space wizard.

Mimo pandemii i trudności, z jakimi musimy się mierzyć, betowa tradycja została podtrzymana. Starania organizatorów, zaangażowanie prelegentów oraz frekwencja uczestników świadczą o tym, że Beta – niezależnie od formatu – stała się naprawdę kultową konferencją. Miejmy więc nadzieję, że do zobaczenia za rok w Kielnarowej!

SOCIALPRESS jest stałym patronem medialnym InternetBeta od 2010 roku.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail