X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Konsument po pandemii i 360-stopniowe spojrzenie na jego potrzeby, czyli konferencja Next Day

Już za kilka dni startuje konferencja Next Day - Consumer of the Future. Co znalazło się w programie wydarzenia?

Konsument po pandemii i 360-stopniowe spojrzenie na jego potrzeby, czyli konferencja Next Dayźródło: unsplash.com

reklama


Kim będzie konsument po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym” i „pokoronawirusowym” lękiem?

Odpowiedzi na te pytania poznamy podczas konferencji Next Day – Consumer of the Future, która odbędzie się już 29 września.

Wydarzenie on-line

Multiformatowe wydarzenie oferuje uczestnikom elastyczne kanały odbioru prezentowanych treści, takie jak: live-online, VoD, konsultingową sesję Q&A, podcasty oraz raport, w którym znajdą się pokonferencyjne merytoryczne materiały poszerzone o treści redakcyjne, analizy, wywiady i komentarze.

Uczestnicy konferencji, wykupując pełny dostęp, otrzymają ponad 10 godzin wysoce merytorycznych i zarazem inspiracyjnych wystąpień oraz dyskusji z udziałem liderów ze świata biznesu.

Więcej niż konferencja

To wydarzenie, podczas którego prezentowane będą nowe metatrendy i kreatywne rozwiązania. To spotkanie inspiracyjne i wideoprodukcje merytoryczne, które skłaniać będą dzisiejsze firmy do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych.

Trzy czołowe tytuły branżowe –„Media Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service” – po raz pierwszy połączą swoje zasoby merytoryczne. Wspólnie z najlepszymi ekspertami w swoich dziedzinach opowiedzą o tym, jak będą wyglądać świat i gospodarka w kolejnych latach z perspektywy konsumenta.

Konsolidacja wiedzy eksperckiej z branż: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa pozwoli na 360-stopniowe spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby od strony produktowej, poprzez dystrybucję, komunikację, na konsumpcji i stylu życia kończąc.

źródło: unsplash.com

Co znajdziemy w programie?

Next Day rozpocznie się od wspólnej ogólnodostępnej online’owej sesji live na socialmediowych kanałach poszczególnych magazynów – „Media Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service”. Będzie to inspirujący poranek wypełniony wystąpieniami i dyskusjami dotyczącymi najaktualniejszych metatrendów w całej gospodarce.

Druga część dnia to sesja webinarowa, w której uczestnicy mają możliwość interakcji z prelegentami podczas konsultingowej sesji Q&A.

Następnie uczestnicy po zalogowaniu się na stronie otrzymają dostęp do wykupionych treści merytorycznych (w zależności od zakupionego wcześniej pakietu).

Prelegenci opowiedzą m.in. o:

  • nowych rolach miast i centrów handlowych (Przemysław Chimczak, ThinkCo / Marta Cegielnik, Colliers International / Marcin Materny, Echo Investment_
  • przyszłości gospodarki subkrybcji (Michalina Szczepańska, Handel / Maciej Kroenke, PWC)
  • lojalności nowej generacji (Dorota Haller, Huawei)
  • nowych social mediach, czyli o tym, co mówi nam TikTok o kierunku zmian na platformach społecznościowych (Bartek Sibiga, DDOB)
  • konsumencie przyszłości zmienionym przez COVID i jego potrzebach (Marek Rudek, Nielsen)
  • handlu i sklepach przyszłości (Michalina Szczepańska, Handel / Krzysztof Tokarz, prezes Grupy Specjał / Bartosz Ziółek, Amber Consulting)
  • gamingu jako polskiej specjalności (Michal Kramarz, Google for Startups)
  • nowej roli reklam i agencji reklamowych (Michał Wolniak, VMLY&R Poland)
  • kreatywności w kryzysie (Dawid Kaźmierczak, 180heartbeats Jung V Matt)

źródło: materiały od organizatora

Dla kogo jest Next Day?

Organizatorzy do udziału w konferencji zapraszają:

  • Przedstawicieli rynku retail & FMCG – prezesów, właścicieli firm, przedstawicieli działów marketingu i trade marketingu, sprzedaży, badań oraz rozwoju: detalistów, działających w e-commerce, producentów i przetwórców żywności, kosmetyków, dostawców rozwiązań dla handlu i e-handlu, w tym firmy technologiczne i IT – operatorów płatności, dostawców oprogramowania, producentów oraz dystrybutorów odzieży i akcesoriów, dostawców wyposażenia sklepów czy operatorów logistycznych.
  • Przedstawicieli rynku mediowo-reklamowego: marketerów, agencje reklamowe, domy mediowe, agencje digital, agencje social media, nadawców Tv i wydawców internetowych, studia produkcyjne, producentów kontentu i firmy badawcze.
  • Przedstawicieli branży HoReCa: właścicieli i menedżerów restauracji, hoteli, firm cateringowych, szefów kuchni, producentów i dostawców rozwiązań dla HoReCa, osoby związane zawodowo z gastronomią oraz zainteresowane tematyką kulinarną.

Więcej informacji dostępnych na stronie https://nextdaysummit.pl/

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.  

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail