X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

LinkedIn dodaje nowe narzędzia, które mają łączyć pracowników

LinkedIn dodaje nowe narzędzia na platformę. Wszystko po to, aby zwiększyć zaangażowanie zarówno pomiędzy pracownikami, jak i osobami śledzącymi profil naszej firmy.

LinkedIn dodaje nowe narzędzia, które mają łączyć pracownikówźródło: shutterstock.com

reklama


Wszystko wskazuje na to, że LinkedIn przejął się najnowszymi badaniami dotyczącymi komunikacji między pracownikami na pracy zdalnej. Wprowadził bowiem nowe narzędzia, mające ułatwić, usprawnić oraz uprzyjemnić ten proces.

Nowe narzędzia od LinkedIn

LinkedIn wprowadził trzy nowe rozwiązania po to, aby zwiększyć komunikację w zespołach pracowniczych. Pierwsze z nich to karta “Moja firma”.

źródło: business.linkedin.com

LinkedIn wprowadza tę funkcję jako doświadczenie dla pracowników. Ma ona zbliżać osoby pracujące w tej samej organizacji, pomóc im w świętowaniu kluczowych wydarzeń, a tym samym zwiększyć zaangażowanie na platformie i zachęcić do interakcji z innymi. A, jak czytamy na blogu LinkedIna, w przyszłości karta ta ma się rozwijać. Już dziś, serwis wspomina bowiem o możliwości doboru unikatowych treści i sposobu nadawania ich do pracowników.

Kolejna zmiana to karta “Wydarzenia”. To rozwiązanie natomiast ma pomóc zwiększyć liczbę odbiorców, jak i samo zaangażowanie w organizowane przez firmę eventy.

źródło: business.linkedin.com

Ta zmiana ma za zadanie pomóc w znalezieniu ciekawych webinarów, konferencji itd. Jak twierdzi platforma, wcześniej nie było to łatwe nawet dla tych, którzy aktywnie szukali takich wydarzeń. Dzięki tej karcie, wydarzenia będą pojawiały się po lewej stronie w zakładce “Twojej marki”, co ułatwi dotarcie do tych treści każdemu zainteresowanemu.

I w końcu ostatnia zmiana, to możliwość wyświetlenia obserwatorów strony. Takie rozwiązanie ma na celu zobaczenie kto interesuje się publikowanymi przez Ciebie i Twoją firmę treściami.

źródło: business.linkedin.com

Ku lepszej komunikacji

Platforma robi wszystko, aby praca zdalna, której przyczyną jest pandemia, nie pozwoliła na zerwanie więzi zarówno pomiędzy pracowniami, jak i odbiorcami firmy. Proponowane przez nią rozwiązania, są zatem bardzo pożądane. Zwłaszcza karta Wydarzenia może okazać się totalnym spełnieniem potrzeb użytkowników. Pandemia bowiem przeniosła większość szkoleń i webinarów do świata online. A dzięki tej karcie więcej osób będzie mogło dotrzeć do takich treści, które ich interesują. Pomocna również okazać może się karta “Moja firma”, jednocząca pracowników. A to, jak wiemy, w trakcie pandemii jest nieocenianym wsparciem w komunikacji.

Promuj biznes na łamach SOCIALPRESS.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu

Reklama


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail