reklama
Już 6 października o godzinie 19:00 ogłosimy nagrodzonych w 14. edycji IAB MIXX Awards. Kto zwycięży w digitalu? Zapraszamy do oglądania gali rozdania nagród w nowej wirtualnej formule dostępnej dla każdego. Wydarzenie będzie transmitowane live na Facebooku IAB Polska.
MIXX Awards 2020
O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2020 zawalczą 43 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 15 kategoriach konkursowych.
IAB MIXX Awards kierowany był zarówno do agencji, domów mediowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.
Nominowane kampanie
Wśród nominowanych kampanii w poszczególnych kategoriach znalazły się:
BEST USE OF SOCIAL MEDIA
- Człowiek, który na wszystkim oszczędzał, klient/marka: ING Bank Śląski, zgłaszający: GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub
- Jalapeno Challenge, klient/marka: McDonald’s, zgłaszający: Isobar Polska, OMD
- T-raperzy znad Wisły – Antysmog song, klient/marka: OLX, zgłaszający: 23HEROES, F25, OLX
- “Żeby nie kusiło. Zostań w domu.” Porsche Polska, klient/marka: Porsche Polska, zgłaszający: PHD, DDB Warszawa
BRAND AWARENESS AND POSITIONING
- Dzień bez parawanu, klient/marka: Kompania Piwowarska (Tyskie), zgłaszający: GONG, Kompania Piwowarska, Sputnik Studio, Zenith, Tailor Made PR
- Hulaj z głową, klient/marka: ING Bank Śląski, zgłaszający: GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub
- T-raperzy znad Wisły – Antysmog song, klient/marka: OLX, zgłaszający: 23HEROES, F25, OLX
- Ty jesteś zmianą, a my bankiem zmieniającego się świata, klient/marka: BNP Paribas Bank Polska, zgłaszający: Publicis, Havas Media (Havas Media Group), Sales&More, Point of View, Feeders Agency
- Tym, którzy…, klient/marka: Grupa Maspex (Tymbark), zgłaszający: Grupa Maspex
COMMERCE
- Jak kampanią w światowy dzień zwierząt podnieść sprzedaż o ponad 55% mainstrimowych karm?, klient/marka: MARS POLSKA (Pedigree i Whiskas), zgłaszający: LVL UP MEDIA, Mars Polska, MediaCom Warszawa, BBDO, Bluecloud Interactive
- Omnichannelowa aplikacja mobilna Multikina, klient/marka: Multikino, zgłaszający: Infinity Group
CONTENT MARKETING
- Hulaj z głową, klient/marka: ING Bank Śląski, zgłaszający: GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub
- Łomża Swoją Drogą, klient/marka: Van Pur (Łomża), zgłaszający: Lulu Production, MediaCom Warszawa
- Moje miejsce zawsze z Legią, klient/marka: Grupa Żywiec (Królewskie), zgłaszający: Twin, Just, Starcom
- T-raperzy znad Wisły – Antysmog song, klient/marka: OLX, zgłaszający: 23HEROES, F25, OLX
CROSS MEDIA INTEGRATION
- Bank zielonych zmian, klient/marka: BNP Paribas Bank Polska, zgłaszający: Publicis, Havas Media (Havas Media Group), Sales&More, Point of View, VMLY&R Poland, Feeders Agency
- Kampania proekologiczna “Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci?”, klient/marka: ING Bank Śląski, zgłaszający: GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub, Brain
- Moje miejsce zawsze z Legią, klient/marka: Grupa Żywiec (Królewskie), zgłaszający: Twin, Just, Starcom
- Tym, którzy…, klient/marka: Grupa Maspex (Tymbark), zgłaszający: Grupa Maspex
GAMES & ESPORT
- Ghost Recon Breakpoint – Użyj i Ożyj, klient/marka: Ubisoft, zgłaszający: GONG, Mindshare Polska
- KFC na mapach CS:GO 2, klient/marka: AmRest (KFC), zgłaszający: Fantasyexpo
- Kobieca liga esportowa jako innowacyjny touchpoint w walce z hejtem!, klient/marka: The Coca-Cola Company (Sprite), zgłaszający: MediaCom Warszawa, ESL GAMING POLSKA
- Play Polska Liga Mobilna – Zapłać z Play w sklepie Wargaming, klient/marka: Play, zgłaszający: MediaCom Warszawa, Fantasyexpo
INNOVATION & SMART SOLUTION
- Display Chat Bot, klient/marka: Atopik Polska, zgłaszający: Open Mobi
- Dwie Arety, klient/marka: BNP Paribas Bank Polska, zgłaszający: Feeders Agency
- KITT 2020, klient/marka: MASTERCARD (Aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy), zgłaszający: Isobar Polska, Mastercard, Carat Polska
- Odcięci od świąt, klient/marka: Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, zgłaszający: OLX, BBDO
- Shake to Play, klient/marka: Play (Aplikacja Play24), zgłaszający: Plej, Play, MediaCom Warszawa
LAUNCH
- Karnet Wszystkomający do CityFit, klient/marka: CityFit, zgłaszający: CityFit
- Wkręć się w zoodle i pożegnaj nudę w kuchni!, klient/marka: Philips, zgłaszający: Carat Polska
- Wypożycz elektrycznego! – pierwszy w pełni elektryczny car sharing w Polsce, klient/marka: innogy Polska (innogy go!), zgłaszający: Agencja Warszawa, Innogy Polska, Cube Group
LIMITED BUDGET
- BLACK FRIDAY, klient/marka: Decathlon Polska, zgłaszając: Przestrzeń, MullenLowe MediaHub
- Korona Polskich Skałek, klient/marka: Decathlon Polska (Simond by Decathlon), zgłaszający: Neon Shake, MullenLowe MediaHub
- RANO ZEBRANO i wyborczy #bazarek na Twitterze, klient/marka: Rano Zebrano, zgłaszający: Agencja Warszawa
- Trzy billboardy za Sieradzem, klient/marka: naTemat.pl, zgłaszający: naTemat.pl
OFFLINE DIGITIZING
- Dzień bez parawanu, klient/marka: Kompania Piwowarska (Tyskie), zgłaszający: GONG, Kompania Piwowarska, Sputnik Studio, Zenith, Tailor Made PR
- Mural dla służby zdrowia, klient/marka: naTemat.pl, zgłaszający: naTemat.pl
- Symulakra – Rzeźba tworzona przez siły miasta, klient/marka: Screen Network, zglaszający: Screen Network, panGenerator
- Trzy billboardy za Sieradzem, klient/marka: naTemat.pl, klient/marka: naTemat.pl
ONLINE MARKETING WITH INFLUENCER
- Kiedy znika brud, pojawiają się pomysły, klient/marka: Reckitt Benckiser (Cillit Bang), zgłaszający: Chromatique Creative Agency
- KITT 2020, klient/marka: MASTERCARD (Aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy), zgłaszający: Isobar Polska, Mastercard
- #ZdalniDoPomocy, klient/marka: ING Bank Śląski, zgłaszający: GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub
PERFORMANCE MARKETING
- 356 Dni Testów Renault, klient/marka: Renault Polska, zgłaszający: OMD
- Jak dane własne PKO Banku Polskiego pozwoliły osiągnąć czterocyfrowy ROI?, klient/marka: PKO Bank Polski (Miniratka), zgłaszający: Havas Media (Havas Media Group), PKO Bank Polski
- “Tailor-made” oferty z eSky, klient/marka: eSky.pl, zgłaszający: eSky.pl
- Wypożycz elektrycznego! – pierwszy w pełni elektryczny car sharing w Polsce, klient/marka: innogy Polska (innogy go!), zgłaszający: Cube Group, Agencja Warszawa
- Zbliża się koniec ważności ubezpieczenia komunikacyjnego? PKO Bank Polski ma dla Ciebie ofertę!, klient/marka: PKO Bank Polski (PKO Ubezpieczenia Komunikacyjne), zgłaszający: Havas Media (Havas Media Group), PKO Bank Polski
PUBLIC SERVICE, NON-PROFIT CAMPAIGN & CSR
- Bez jaj, klient/marka: OLX, zgłaszający: OLX
- Dzień na U, klient/marka: Fundacja Rak’n’Roll Wygraj Życie, zgłaszający: PHD, DDB Warszawa, GARDEN OF WORDS, AVON COSMETICS POLSKA
- Graj i pomagaj z #PajacykBezPrzerwy, klient/marka: Polska Akcja Humanitarna (Program dożywiania dzieci Pajacyk), zgłaszający: Polska Akcja Humanitarna, Kwadratowa Masakra, Craftserve
- Zmieniajmy na dobre, klient/marka:Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, zgłaszający: Publicis
UX
- Shake to Play, klient/marka: Play (Aplikacja Play24), zgłaszający: Plej, Play, MediaCom Warszawa
Oprócz nagród dla kampanii zostaną także wręczone statuetki za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku. Dodatkowo, Kapituła konkursu rozważa przyznanie nagród w kategoriach: Człowiek Roku oraz Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.
Transmisja na żywo
W związku z obecną sytuacją spowodowaną pandemią, gala rozdania nagród IAB MIXX Awards odbędzie się tylko w trybie online. Zapraszamy do oglądania transmisji live na Facebooku IAB Polska już 6 października o godzinie 19:00
Więcej informacji o konkursie: https://mixx-awards.pl/
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.