reklama
Trwa rejestracja na drugą edycję LinkedIn Local Virtual – wydarzenie, na którym 17 czołowych ekspertów i ekspertek podzieli się najlepszymi praktykami z dziedzin marketingu, sprzedaży i biznesu.
Wydarzenie to coś więcej niż webinar czy szkolenie on-line. Pierwsza edycja LinkedIn Local Virtual zgromadziła ponad 1500 uczestników. Co czeka nas podczas drugiej edycji?
Kto wystąpi podczas wydarzenia?
Wśród prelegentów znaleźli się przedstawicieli firm Google, Asseco, Luxmed, Adamed czy Mastercard oraz specjaliści marketingu B2B, Employer Brandingu, social sellingu czy komunikacji kryzysowej.
Wydarzenie rozpocznie i poprowadzi Jakub Sito, dziennikarz i konsultant marketingu, a prezentację keynote na temat „Jak zepsuć zdalne wystąpienie i stracić zaangażowanie słuchaczy na home-office” wygłosi Kamil Kozieł.
W czasie wydarzenia przewidziano także dyskusje, wystąpienia, warsztaty oraz pokaz case studies. W ramach dwóch ścieżek tematycznych, z których uczestnicy będą mogli wybrać interesujące ich wystąpienia, zostaną poruszone m.in. takie tematy jak:
- Profil firmowy na LinkedIn – co robisz źle (prowadzi Dagmara Pakulska, Social Media Trainer & Consultant)
- Mit racjonalności w B2B (prowadzi Łukasz Kosuniak, CEO, GrowConsulting)
- Algorytm LinkedIn vs algorytm ludzkiego oka. H2H (prowadzi Marcin Banaszkiewicz, Trener LinkedIn)
- Po co handlowcom social selling? (prowadzi Katarzyna Sitarska, Social Selling Lead i Adam Kozłowski VP Digital, Monday)
Networking w wersji online
Wszyscy uczestnicy przez cały czas trwania wydarzenia będą mogli skorzystać z sesji networkingu online, biorąc udział w ruletce spotkań face-to-face. Pełna agenda spotkania oraz informacje o prelegentach znajdują się na stronie linkedinlocalvirtual.pl
Zapisy na wydarzenie
Wydarzenie już 15 października w godzinach 10:30 – 16:00. Co ważne, uczestnictwo w LinkedIn Local Virtual jest bezpłatne.
Zapisy na wydarzenie: linkedinlocalvirtual.pl
Organizatorem #LinkedinLocalVirtual jest Sharebee – pierwsza w Polsce platforma do obsługi programów Social Selling i Employee Advocacy. Partnerem wydarzenia jest Monday. Agencja komunikacji zintegrowanej.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.