X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Millenialsi przekazali na walkę z COVID-19 najwięcej pieniędzy

Jak pokazują najnowsze badania, najchętniej swoje pieniądze na walkę z COVID-19 ofiarują Millenialsi. Już bowiem 3 na 4 badanych przyznało się do takiego kroku.

Millenialsi przekazali na walkę z COVID-19 najwięcej pieniędzyźródło: shutterstock.com

reklama


Pandemia. Tym słowem ludzie na całym świecie są chyba obecnie najbardziej zmęczeni. Dlatego Millenialsi chcieliby pomóc w jej zakończeniu. Ich sposobem jest wpłacanie pieniędzy na walkę z COVID-19.

Millenialsi i ich portfele

Obecna sytuacja na świecie nie jest łatwa. Wiele osób potraciło swój stały dochód, jeszcze inni szukają pracy lecz nie mogą jej znaleźć przez rosnące skutki gospodarcze i ekonomiczne wywołane COVID-19. Natomiast jak pokazuje badanie jednej z aplikacji płatniczych, Millenialsi mimo to postanowili podzielić się pieniędzmi z organizacjami walczącymi z pandemią. Już prawie 3 na cztery osoby w wieku 25-34 lat przekazało bowiem datek na ten rodzaj organizacji lub swojej rodzinie i bliskim zmagającym się z problemami finansowymi w tym trudnym czasie. To najwyższy wskaźnik ze wszystkich badanych pokoleń.

źródło: cnbc.com

Jak widać na powyższym wykresie, na drugim miejscu, zaraz po Millenialsach, najchętniej pieniądze na walkę z koronawirusem przekazują też osoby z pokolenia Z (tu: 18-24). Jest to aż 66%. Co ciekawe, już 64% społeczeństwa amerykańskiego mówi wprost o przekazaniu datków na ten cel, przynajmniej raz od początku pandemii.

Pomoc mediów społecznościowych

Nieoceniona w tym względzie może być pomoc mediów społecznościowych, które dodały, np. naklejki wspierające lub umożliwiające złożenie datku w celu walki z wirusem COVID-19. Jednak mimo to, że wsparcie finansowe jest obecnie bardzo potrzebne, media na całym świecie mówią także o innym wsparciu- maseczce. Czasami bowiem kwestia bezpieczeństwa i zabezpieczenia siebie i innych przed rozprzestrzenianiem się wirusa. Tak czy inaczej, jak wynika z raportu, młodsze pokolenia zdecydowanie bardziej są skłonne pomóc w walce z COVID-19. A to z kolei dowód na to, że zależy im na jak najszybszym zwalczeniu tego problemu.

Reklama

Zapraszamy do wypełnienia ankiety

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail