Listopad to kolejny miesiąc z rzędu, który obfituje w spotkania edukacyjne z najlepszymi specjalistami w branży. Eksperci Akademii Marketingu zapraszają na e-szkolenie i bezpłatne webinary.
W tym miesiącu po drugiej stronie ekranu specjaliści przybliżą m.in. temat marek tworzonych przez influencerów. 10 listopada Marta Janus z GoldenSubmarine odpowiedziała na pytanie, czy marki stworzone przez influencerów- hit czy kit. Kolejni eksperci skupią się zaś na fenomenie podcastów oraz o tym, jak prowadzić i zarządzać hubem contentowym, by przez lata zbierać owoce swoich contentmarketingowych działań.
E-szkolenie: Komunikacja mobilna w biznesie – od teorii do praktyki
Kto: Maja Wiśniewska, Marek Oczkowski (SMSAPI)
Kiedy: 12.11, godz. 10:00
Już 12 listopada Maja Wiśniewska i Marek Oczkowski poprowadzą e-szkolenie, w trakcie którego pokażą jak skutecznie połączyć 160 znaków i najnowsze osiągnięcia techniki, by wspierać swój biznes i walczyć o KPI godne toastu. Zaproszeni specjaliści pokażą uczestnikom, jak prowadzić skuteczny marketing SMS, tworzyć content i zbierać kontakty oraz zarządzać bazą danych, a jak stosować wiadomości tekstowe w biznesie. Nie zabraknie zajęć praktycznych, czyli warsztatu pisania treści SMS na żywo. Na koniec uczestnicy dowiedzą się jakie są trendy w wykorzystaniu nowych technologii w komunikacji mobilnej.
Więcej informacji i rejestracja TUTAJ
Webinar: Na czym polega marketingowy fenomen podcastów?
Kto: Karol Stryja (VoiceLunch)
Kiedy: 17.11, godz. 10:00
Kiedyś – niszowe medium. Dzisiaj – realna alternatywa dla radia i nie tylko. O fenomenie podcastów opowie osoba, która wie o nich niemal wszystko – Karol Stryja. Spotkanie z ekspertem pozwoli znaleźć odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania – dlaczego audio to przyszłość mediów i czy liczba odsłuchań naprawdę ma znaczenie? Ekspert zdradzi, jak branża marketingowa może wykorzystać podcasty, czego warto posłuchać, zanim rozpocznie się przygodę z nagrywaniem oraz jakim budżetem powinna dysponować marka, która myśli o stworzeniu własnego słuchowiska.
Więcej informacji i rejestracja TUTAJ
Webinar: Duży projekt? Małe piwo! Jak zarządzać rozbudowanym hubem contentowym i nie zwariować?
Kto: Katarzyna Florek i Michał Grzebyk (ContentHouse)
Kiedy: 24.11, godz. 10:00
Na zakończenie miesiąca pełnego wiedzy zaplanowano spotkanie z ekspertami agencji ContentHouse. Webinar przeznaczony jest dla wszystkich osób, które chcą dowiedzieć się, jak z sukcesem budować i prowadzić hub contentowy. Zaproszeni specjaliści, Katarzyna Florek oraz Michał Grzebyk, zdradzą uczestnikom, dlaczego SEO i content to dobrana para. Dowiemy się również, jak zaprojektować architekturę informacji w serwisie, by ta przetrwała każdą nawałnicę w postaci zmian algorytmów Google’a oraz jakie narzędzia ułatwią zarządzanie rozbudowanym hubem contentowym.
Więcej informacji i rejestracja TUTAJ
Już w grudniu…
Webinar: Jak kompleksowo zbadać i ocenić efektywność działań content marketingowych online
Kto: Tomasz Wileński ( iSlay)
Kiedy: 1.12, godz. 10:00
Z kolei grudzień rozpoczniemy webinarem, który przeniesie nas w świat data driven, gdzie decyzje biznesowe podejmuje się w oparciu o dane – również i content marketing musi się poddać badaniu skuteczności i udowodnić swoją efektywność. Jak zapanować nad chaosem spowodowanym różnorodnością formatów i wielością kanałów on-line oraz jak kompleksowo mierzyć efektywność contentu tekstowego, graficznego i video oraz, co jest ważne w ocenie skuteczności działań content marketingowych wytłumaczy Tomasz Wileński CEO w iSlay, firmie badawczej zajmującej się analityką treści pod kątem sprzedaży.
Więcej informacji i rejestracja TUTAJ
Wszystkie zaplanowane webinary są bezpłatne, ale od uczestników wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Więcej szczegółów oraz terminy kolejnych spotkań z ekspertami Akademii Marketingu dostępne są na stronie www.akademiamarketingu.edu.pl
SOCIALPRESS jest patronem medialnym Akademii Marketingu.