X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

TikTok nawiązał współpracę z Sony Music Entertainment

Nowa współpraca TikToka i Sony Music Entertainment zaowocuje dostępem do znacznej bazy utworów światowych gwiazd.

TikTok nawiązał współpracę z Sony Music Entertainmentźródło: shutterstock.com

TikTok ogłosił wczoraj nową współpracę z muzyczny gigantem. Aplikacja wideo podpisała umowę z Sony Music Entertainment, w wyniku której użytkownicy zyskają dostęp do bazy utworów międzynarodowych gwiazd i artystów.

Muzyczne inspiracje

Misją TikToka jest inspirowanie użytkowników i dostarczanie im radości. Materiały wideo w aplikacji – szczególnie w czasie pandemii – cieszą się niebywałą popularnością. Twórcy aplikacji poczynili duży krok, który jak zapewniają, przyniesie korzyści obu firmom.

Dzięki umowie licencyjnej, społeczność twórców TikToka zyska dostęp do klipów dźwiękowych z ogromnego katalogu aktualnych hitów Sony Music, nowych wydań, ulubionych utworów czy kultowych klasyków z każdego gatunku muzyki. Będą oni mogli wykorzystać je w swoich klipach wideo.

Wsparcie twórców i nowości dla tiktokerów

TikTok i Sony Music będą współpracować, aby wspierać wyższy poziom personalizacji i kreatywności użytkowników aplikacji, a także stworzyć nowe możliwości zaangażowania fanów w kontakt z artystami i ich muzyką.

O potędze aplikacji dla rynku muzycznego mogliśmy się już przekonać. Piosenka Lila Nas X „Old Town Road” zyskała na popularności właśnie dzięki aplikacji, a układ choreograficzny do utworu „Savage Love” Jasona Derulo stał się hitem internetu na całym świecie. Powstał nawet specjalny teledysk w tiktokowej wersji obrazujący ten trend.

Zawarta pomiędzy firmami umowa umożliwi także Sony Music i jej artystom wykorzystanie TikToka w celu zwiększenia świadomości na temat ich muzyki oraz wspierania dalszego rozwoju kariery muzyków. Aplikacja wideo będzie współpracowała z Sony Music przy promowaniu artystów.

Ole Obermann, Global Head of Music w TikToku podkreślał, że to połączenie sił jest szczególnie ważne teraz, gdy społeczność artystów stoi przed wyzwaniem znalezienia nowych sposobów dotarcia do fanów z ich muzyką.

Warto podkreślić również, że w ostatnim czasie TikTok podjął współpracę z Shopify. W skutek tego sprzedawcy będą mogli prowadzić kampanie skierowane do społeczności aplikacji, a użytkownicy będą mogli odkrywać nowe produkty. Aplikacja jest więc otwarta na różnego rodzaju działania wspierające inne branże oraz różne formy marketing.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail