X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

#BookTok challenge. Na czym polega nowe wyzwanie na TikToku?

Z okazji Światowego Dnia Książki TikTok wraz z polskimi pisarzami zachęca do czytania. Robią to w ramach najnowszego challengu.

#BookTok challenge. Na czym polega nowe wyzwanie na TikToku?źródło: unsplash.com

reklama


TikTok z okazji Światowego Dnia Książki przygotował dla swoich użytkowników wyjątkowe wyzwanie. #BookTok challenge z udziałem znanych polskich autorów ma zachęcić młodych ludzi do sięgnięcia po książki i odkrywania pasji w ich czytaniu. Jest to pierwszy tego typu projekt, który jest częścią zainicjowanego w ten sposób w Polsce TikTok Creator Learning Fund.

Przebieg wyzwania

Challenge zainicjowany przez znanych polskich pisarzy polega na stworzeniu opowieści. W ramach wyzwania należy swoją ulubioną książkę otworzyć na losowo wybranej stronie i przeczytać, zarecytować lub zinterpretować wybrany fragment. W ten sposób powstanie lista rekomendowanych przez użytkowników TikToka książek.

Wideo powinno zostać opatrzone hastagami #booktok #czytamy oraz #edutok.

źródło: zrzut ekranu z TikToka

Dotychczas do wyzwania dołączyli polscy autorzy bestsellerów jak Alek Rogoziński, K.N Haner, Agnieszka Lingas-Łoniewska, Wojciech Chmielarz i Blanka Lipińska. Akcja ruszyła 23 kwietnia, w Światowy Dzień Książki i potrwa tydzień. Jej partnerem jest TaniaKsiążka.pl.

@alekrogozinski##czytamy ##edutok ##booktok ##lesio♬ Last tango in Paris – Gotan Project

Poprzez #BookTok challenge chcemy zachęcić młodych ludzi do okrywania nowych książek, dzielenia się pasją do czytania, a także recenzowania ulubionych tytułów. Nasza wyjątkowa i rosnąca społeczność cały czas udowadnia, że TikTok to nie tylko miejsce do twórczej ekspresji, ale także idealna platforma służąca do dzielenia się swoimi pasjami oraz edukowania innych użytkowników – powiedziała Paula Kornaszewska, Head of Operations Team, TikTok Polska.

Edukacyjne treści ważne dla TikToka

TikToka stawia sobie za cel rozbudowę treści edukacyjnych treści na platformie, dlatego wraz z początkiem pandemii, w kwietniu ubiegłego roku, założył fundusz pod nazwą TikTok Creative Learning Fund. W ten sposób firma chce zachęcić profesjonalistów, instytucje i organizacje do tworzenia edukacyjnych treści na platformie, tym samym zapewniając użytkownikom dostęp do wiedzy, przedstawionej w przystępny i kreatywny sposób. Tym razem za pomocą książkowego wyzwania.

Źródło: na podstawie informacji prasowej TikToka

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail