X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Multiscreen Challenge – jak tworzyć i mierzyć efektywną komunikację i nowatorski kontent

Multiscreen Day 2021 już niebawem. Tym razem tematem wydarzenia będzie planowanie efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym.

Multiscreen Challenge – jak tworzyć i mierzyć efektywną komunikację i nowatorski kontentźródło: multiscreenday.pl

reklama


Multiscreen Day to konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. W tym roku odbędzie się po raz szósty, a głównym tematem spotkania będzie planowanie efektywnej komunikacji w świecie mediowym, co może okazać się pomocne dla marketerów i agencji.

Na konferencji zatem zostaną poruszone takie zagadnienia jak nowe formaty TV, premiery nowych serwisów streamingowych czy problem third party cookies. Multiscreen Day odbędzie się już 15 kwietnia.

Formuła online

Podobnie jak w roku poprzednim, również Mutiscreen Day 2021 odbędzie się w formule online, aby jak najbardziej zadbać o bezpieczeństwo użytkowników. Dla każdego kto wykupi pakiet, będzie czekała transmisja wydarzenia live.

Multiscreen Day to marka, która na dobre wpisała się w krajobraz polskiego rynku mediów i reklamy. I nie jest to tylko nasze zdanie. Dociera do nas wiele głosów z rynku, życzliwie domagających się organizacji kolejnych edycji, nawet w tak trudnych okolicznościach pandemicznych. Nie mogliśmy pozostać obojętni na te wezwania – mówi Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego „Media Marketing Polska” oraz współautor programu konferencji.

Tematy spotkania

W tym roku, prelegenci postarają się odpowiedzieć na takie pytania jak:

● Czy jesteśmy skazani na silosowe wskaźniki mediowe?
● Jak efektywnie planować cały system komunikacji, aby maksymalizować sprzedaż?
● Badanie jednoźródłowe – co rewolucja w badaniach może oznaczać dla marketerów
● Nowe oblicze telewizji – jak streaming wpływa na klasyczną TV
● 2021 – rok debiutów VoD
● Sztuczna inteligencja w narzędziach reklamowych
● Świat bez third party cookies
● Nowa normalność – czy pandemia na trwałe zmienia sposób korzystania z mediów

Dodatkowo, tegoroczna edycja konferencji będzie się charakteryzować wielopoziomową, nowoczesną realizacją. Na kilku scenach pojawią się efekty augmented reality, a prelegenci staną się częścią wirtualnej rzeczywistości. Wszystko to oczywiście będzie miało miejsce na żywo. A każdy uczestnik będzie miał możliwość interakcji live.

Szczegółowy program na: na stronie wydarzenia.

Kto wystąpi podczas konferencji?

Do grona prelegentów zaprosiliśmy ekspertów reprezentujących marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze. Są wśród nich zarówno osoby, które zadebiutują na Multiscreen Day, jak i mówcy, którzy otrzymali najwyższe noty w poprzednich edycjach konferencji.

Wśród prelegentów wystąpią, m.in.: Lucyna Koba, Gemius/ Maciej Gozdowski, TVN grupa Discovery/ Michał Buszko, Nielsen Media/ Beata Ryczkowska, Kino Polska TV/ Beata Kucejko, Ukraine & Baltics, LEGO.

Dla kogo jest konferencja Multiscreen Day 2021?

Udział w konferencji powinni wziąć wszyscy zainteresowania mediami i reklamą: marketerzy, przedstawiciele: mediów, domów mediowych, nadawców TV, wydawców internetowych, a także przedstawiciele agencji: reklamowych, digital, kreatywnych; przedstawiciele: studiów produkcyjnych, producentów kontentu.

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail