X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Nowe narzędzia biznesowe na Facebooku

Facebook zaprezentował nowe rozwiązania dla kont biznesowych. Jakie opcje zyskają firmy obecne w serwisie?

Nowe narzędzia biznesowe na Facebookuźródło: shutterstock.com

reklama


Jak pokazał najnowszy raport Facebooka, Banku Światowego i OECD “State of Small Business”, w którym opisano kondycję małych firm w 27 krajach, ponad połowa (55%) z nich przyznaje, że wykorzystuje narzędzia cyfrowe do komunikacji z klientami. Ponadto, prowadzenie biznesu opartego w większym stopniu na rozwiązaniach cyfrowych przyczynia się do poprawy wyników finansowych – MŚP, które bardziej polegały na sprzedaży w internecie, częściej wykazywały również wyższe obroty.

Nowe rozwiązania od Facebooka

Aby wspierać firmy, które prowadzą swoją działalność w internecie, Facebook wprowadza nowe narzędzia biznesowe, a także uaktualnienia dostępnych już rozwiązań. Co zyskuję firmy obecne w serwisie?

Nowe funkcje w Facebook Business Suite

W Facebook Business Suite pojawią się nowe możliwości. Pozwalają m.in. na publikowanie i planowanie relacji na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, zapisywanie postów jako wersji roboczych oraz edytowanie zaplanowanych postów.

źródło: facebook.com

Jak pokazał przykład polskiej firmy, EKO Piekarnia Kiełtyka, wykorzystanie Facebook Business Suite pozwala na usprawnienie operacji biznesowych: w ostatnim roku firmie udało się zaoszczędzić ok. 12 godzin pracy miesięcznie i zwiększyć efektywność swoich działań dzięki wykorzystaniu jednego centralnego narzędzia.

Nowe narzędzia do zarządzania stroną biznesową i budowania społeczności

Dzięki nowym, dedykowanym Aktualnościom, niezależnym od prywatnych Aktualności administratora, firmy mogą komentować, publikować i reagować na wpisy. Pozwala to łatwiej nawiązywać relacje ze swoimi klientami i odkrywać przydatne informacje o innych firmach. Jest to kontynuacja zapowiedzianego już w styczniu nowego sposobu funkcjonowania stron biznesowych na Facebooku.

źródło: facebook.com

Więcej sposobów na pozyskanie potencjalnych klientów

Aby pomóc firmom w znalezieniu większej liczby wartościowych kontaktów, Facebook wprowadza także nowe cele optymalizacyjne dla kampanii reklamowych oraz nowe funkcje w reklamach kontaktowych, reklamach przenoszących do rozmowy oraz służących pozyskiwaniu kontaktów w Messengerze.

źródło: facebook.com

Nowe możliwości wyszukiwania firm

Testowane na razie w Stanach Zjednoczonych, nowe funkcjonalności pozwolą użytkownikom na odkrywanie firm, według interesującego ich tematu, bezpośrednio z poziomu Aktualności na Facebooku.

źródło: facebook.com

Jak zapewnia Facebook, zapotrzebowanie na cyfrową komunikację biznesową i transakcje nie zwalnia, dlatego firma nadal tworzy produkty odpowiadające na zmieniające się potrzeby ludzi i firm, którzy chcą robić więcej online.

Źródło: informacja prasowa Facebooka

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail