X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Idea Pins, czyli coś więcej niż Stories od Pinteresta

Pinterest bardzo dba o to, aby wyróżniać się spośród innych mediów społecznościowych. Dlatego też powstały Idea Pins, które mają być zupełnie inne niż znane nam do tej pory Stories.

Idea Pins, czyli coś więcej niż Stories od Pinterestaźródło: shutterstock.com

reklama


Nie social media, a platforma do szukania inspiracji. A tym razem nie Stories, a własny pomysł na wykorzystanie dobrze znanych nam z innych serwisów bąbelków. Poznajcie zatem Idea Pins – nowe narzędzie od Pinteresta, które trzeba przyznać – jest całkiem ciekawe.

Idea Pins – o co tyle zamieszania?

Wszystko wskazuje na to, że Pinterest znalazł własny pomysł na popularne Stories. Natomiast będzie się ono znacznie różniło od tych relacji, które znamy z Instagrama, Facebooka czy Twittera. Ma ono pozwolić twórcom na tworzenie treści kreatywnych. Tyle tylko, że nie będą one znikały po 24 godzinach. Na czym więc będzie polegało Idea Pins?

Od teraz, każdy użytkownik będzie mógł nagrywać i edytować treści do 20 klatek. Wideo natomiast, może trwać maksymalnie 60 sekund. Wszystko po to, aby pokazać szerszy kontekst pomysłu lub inspiracji. Pomocne może okazać się również nagrywanie głosu. Za pomocą tej funkcji, będzie istniała możliwość stworzenia narracji. Dodatkowo, Pinterest da możliwość wyboru muzyki przez Epidemic Sound, interaktywne naklejki, itd. Ale ciekawą opcją wydaje się być również tryb Ghost. Sama platforma przyznaje, że takie narzędzie może okazać się idealne do pokazania czegoś przed i po. Oto jak to wygląda:

źródło: newsroom.pinterest.com

Pinterest stawia na twórców

To hasło przewija się przez nasze artykuły bardzo często. My natomiast dalej podtrzymujemy swoje zdanie. Bo chociaż takie wyróżnianie się na rynku, poprzez silną inspirację innymi nie robi wrażenia. Tak opcje, które zostały stworzone z myślą o twórcach, już tak. W Idea Pins będzie można oznaczać twórców, jak i wyszukać ich po tagach. Jednak sam Pinterest będzie też proponował tematyczne Idea Pins, które według algorytmów, będą mogły spodobać się konkretnemu użytkownikowi. Dzięki temu ten, dostanie szansę poznania nowych twórców. A twórcy zaś, dostaną szansę dotarcia do szerszego grona odbiorców.

twórcy

źródło: newsroom.pinterest.com

Dla kogo jest ta funkcja?

Narzędzie to może okazać się przydatne zarówno dla twórców, jak i marek reklamujących produkt. Bo właśnie produkt i usługi można obecnie bardzo dobrze wypromować na platformie. Dodatkowo, ważnym elementem jest opcja dodania historii, a także elementów, dzięki którym użytkownik skupi na nim swoją uwagę.

Pind Idea to kolejny dobry pomysł platformy, która co jakiś czas dodaje narzędzia i opcje ułatwiające funkcjonowanie w obrębie serwisu twórcom. Niestety na ten moment opcja dostępna jest wyłącznie w krajach takich jak: USA, Wielka Brytania, Australia, Kanada, Francja, Niemcy, Austria i Szwajcaria.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail