reklama
Coraz więcej firm decyduje się na zakładanie swoich kont na TikToku. Widząc to zainteresowanie, aplikacja wychodzi im na przeciw, a tym samym stworzyła poradniki ze wskazówkami dla twórców i marek. Będą one dotyczyły tworzenia angażujących treści wideo.
Wskazówki dla marek i twórców
Wraz z rosnącym zainteresowaniem firm aplikacją TikTok, rośnie również liczba dylematów na temat publikacji. Bardzo często bowiem, przeglądając profile marek, da się zauważyć brak pomysłów lub ich jednolitość. Firma chce to zmienić. Stąd powstał poradnik, z przykładowym wykorzystaniem aplikacji do promocji produktów, a także zwiększeniem zaangażowania odbiorców w wideo. Sam poradnik zawiera wskazówki dotyczące działań krok po kroku oraz treści wideo ze wskazówkami. Co zatem radzi TikTok?
Przede wszystkim, aplikacja tłumaczy, aby publikowane treści były łatwe do zrozumienia dla odbiorcy. W dodatku, powinny być on tworzone w poziomie, z dobrym oświetleniem. Inną, równie istotną wskazówką TikToka, jest skupienie się na tym temacie, na którym marka zna się najlepiej. Wszystko po to, aby odbiorca mógł od razu zrozumieć czym się ona zajmuje i w jakim celu znalazła się na tym social media. Wśród ostatnich wskazówek znajdziemy też używanie efektów i tekstu, jak i tą, aby marki tworzyły treści, które sprawią im radość.
W czym może to pomóc markom?
Przede wszystkim, takie wskazówki mogą wzmocnić kreatywność marek i twórców. Dzięki nim, dowiedzą się jak tworzyć angażujące treści, przyciągające wzrok. Co więcej, chociaż dla wielu te wskazówki mogą wydawać się oczywiste, jest to dobra baza wyjściowa dla tych twórców, którzy dopiero wkraczają na TikToka. Dodatkowo, aplikacja pozwoli dostosować się markom do panujących trendów, a tym samym – zwiększyć zaangażowanie, a na dalszych etapach – sprzedaż.
Dlatego naprawdę zachęcamy do tego, aby przejrzeć ten dwuczęściowy poradnik. A będąc na TikToku, warto zastanowić się ile z tych wskazówek rzeczywiście wdrażamy.