X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Twitter wprowadził większy obraz na osi czasu dla wszystkich użytkowników

Wreszcie na Twitterze pojawiło się to, na co wszyscy użytkownicy czekali. Od teraz bowiem zdjęcia będą pojawiać się w nowym, większym formacie.

Twitter wprowadził większy obraz na osi czasu dla wszystkich użytkownikówźródło: shutterstock.com

reklama


Ta zmiana może znacznie uprzyjemnić proces korzystania z Twittera. Po informacji na temat testów nad formatem zdjęć, użytkownicy w końcu będą mogli cieszyć się odpowiednim, dużym rozmiarem zdjęć, na swojej osi czasu.

Duże zdjęcia na Twitterze

O nowym formacie, a także pozytywnej zmianie w kwestii udostępniania obrazu, Twitter poinformował wczoraj w jednym ze swoich postów.

Jak zatem widzimy, od teraz nie będziemy musieli przycinać treści wizualnych. Będą one bowiem pokazywały się w pełnym formacie. Co równie istotne, zmianą tą będą cieszyć się wszyscy użytkownicy, bez względu na kraj zamieszkania, czy system operacyjny, jaki posiadają w swoim telefonie (iOS, Android).

Kogo ta zmiana powinna cieszyć najbardziej?

Ze zmiany tej, na pewno powinny cieszyć się osoby, które lubią przyciągać wzrok treściami wizualnymi. Ale to również dobra wiadomość dla marketerów. Będą oni mogli bowiem umieszczać zdjęcia tak, aby były one dobrze widoczne dla wszystkich. Nie będą potrzebować do tego odpowiedniego kadrowania zdjęć oraz sprawdzania, czy zdjęcie jest odpowiedniej wielkości. Chociaż, Twitter ma jednak pewne zastrzeżenie.

Warto jednak zaznaczyć, że zmiana ta będzie widoczna tylko wtedy, gdy na swoją oś czasu dodamy wyłącznie jedno zdjęcie. Dodając ich więcej, zobaczymy je w starym formacie.

Nie zmienia to jednak faktu, że profile marek mogą dzięki temu wyglądać znacznie bardziej interesująco. Chociaż, jak we wszystkim, specjaliści doszukują się również minusów, w tym, możliwego spadku zaangażowania. Powodem ma być zaprzestanie rozwijania treści. Natomiast musimy pamiętać jedno – jeżeli treść będzie interesująca, jest duża szansa, że obroni się sama.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail