X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Streamer Fan Groups, czyli nowość od Facebooka

Specjalnie z myślą o graczach, Facebook stworzył Streamer Fan Groups. Zobaczcie czym będą różniły się od pozostałych.

Streamer Fan Groups, czyli nowość od Facebookaźródło: shutterstock.com

reklama


Facebook od kilku lat mocno stawia na rozwój gier. Tym razem, postanowił również zatroszczyć się o samych graczy. I tak oto powstał Streamer Fan Groups, czyli przestrzeń dla twórców gamingowych oraz ich fanów

Streamer Fan Groups

Facebook zaprezentował “Streamer Fan Groups” – przestrzeń dla twórców gamingowych oraz ich fanów. Nowe narzędzia umożliwią rozwój i lepszą integrację społeczności gamingowej.

Na przykład twórca rozpoczynający transmisję może ją udostępnić grupie, a jej członkowie dostaną powiadomienia zachęcające do dołączenia. Nowością jest także lepsza organizacja treści pojawiających się w grupie. Posłużą do tego tematy-hasztagi przypinane w menu grupy, natomiast tematyczne czaty i pokoje pomogą członkom społeczności łatwiej odnaleźć informacje, których poszukują. Nowy typ posta pozwoli z kolei członkom grupy znaleźć osoby chętne do wspólnego grania.

Nowe funkcje będą udostępniane stopniowo, tak by Facebook mógł na bieżąco zbierać opinie na ich temat.

Oto jak nowy pomysł giganta wygląda w praktyce.

Kolejny krok w kierunku gier

Od jakiegoś czasu Facebook mocno pracuje nad tym, aby zacząć liczyć się na rynku gier. Wszystko wskazuje na to, że Streamer Fan Groups to kolejny krok w tym kierunku. Jest on o tyle ciekawy, że daje możliwość interakcji na linii gracz-twórca i gracz-inni gracze. To może być ciekawy eksperyment, który z pewnością przyniesie gigantowi wiele korzyści. Na przykład w postaci przyciągnięcia do siebie tych osób, które nie do końca zainteresowani będą posiadaniem konta w social media, ale będą chętni do tego, aby porozmawiać o grach. Tym bardziej, że to naprawdę dobry moment na działania tego typu. Co więcej, Streamer Fan Groups może okazać się także motorem napędowym dla konkurencji, np. Discorda. A to pokazuje, jak istotny i wciąż liczący się jest dla wielu gaming.

 

źródło: Informacja prasowa Facebooka

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail